حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت EMUI 12 هواوی Mate 30 Pro انتشار یافت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، هواوی

هواوی بالأخره ارائه نسخه پایدار آپدیت رابط کاربری EMUI 12 را آغاز کرده است. به نظر می‌رسد که این رابط کاربری، عمدتاً بر پایه اندروید ١١ اجرا می‌شود. آپدیت EMUI 12 هواوی، این بار به Mate 30 Pro و Mate 30 Pro 5G رسیده است. شما می‌توانید در ادامه در مورد این به روزرسانی بخوانید.

انتشار آپدیت EMUI 12 برای هواوی Mate 30 Pro و نسخه 5G آن

هواوی دو روز قبل به روزرسانی EMUI 12 را برای پرچمداران سال ٢٠٢٠ خود ارائه کرد.

 

آپدیت EMUI 12 هواوی Mate 40 Pro و سری P40 رسماً ارائه شد

 

به گفته Huawei Central، هواوی نسخه پایدار به روزرسانی رابط کاربری EMUI 12 را برای پرچمدار دو سال گذشته خود در سری Mate 30 منتشر کرده است. ارائه این به روزرسانی مهم برای Huawei Mate 30 Pro، مجموعه‌ای از ویژگی‌های تازه و مهم را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد که کاربران می‌توانند با ارتقاء از EMUI 11 به EMUI 12، آن‌ها را تجربه کنند.

بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، نسخه فریمور آپدیت EMUI 12 هواوی Mate 30 Pro به صورت پایدار، 12.0.0.218 است. شایان ذکر است که برای بارگیری این به روزرسانی، نیاز به حجم ١.٠۴ گیگابایتی اینترنت دارید که برای یک به روزرسانی اساسی رابط کاربری، نسبتاً کم است. در نظر داشته باشید که عرضه به روزرسانی پایدار EMUI 12 برای این دستگاه، اخیراً آغاز شده است. بنابراین، ممکن است که فعلاً کاربران مناطق محدودی آن را دریافت کنند. اما تا هفته‌های آینده، این به روزرسانی به دست کاربران ایرانی نیز خواهد رسید.

آپدیت EMUI 12 هواوی Mate 30 Pro

این به روزرسانی مهم که به تازگی برای پرچمدار دو سال پیش چینی‌ها منتشر شده است، شامل تغییرات کلیدی در بخش‌هایی مانند طراحی بصری نرم افزار، اضافه شدن فونت‌های جدید، نوار اعلان تغییر یافته با کنترل سنتر، فایل‌های هوشمند و دیگر تغییرات قابل توجه می‌شود. موضوع مهم، این است که رابط کاربری EMUI 12 در واقع نسخه جهانی HarmonyOS محسوب می‌شود. به وضوح شما می‌توانید متوجه شباهت این رابط کاربری به HarmonyOS 2.0 شوید.

اگر به یاد داشته باشید، حدود ٢ ماه قبل انتشار نسخه بتای این به روزرسانی برای دستگاه‌های مطرحی همچون Mate 30 Pro آغاز شده بود. تست بتای EMUI 12 برای سری Mate 40، سری P40 و میت ٣٠ پرو، به صورت همزمان آغاز گشت. اما با ارائه این به روزرسانی، دیگر خبری از آپدیت‌های بتا نخواهد بود. این به روزرسانی، شامل وصله امنیتی ماه دسامبر ٢٠٢١ نیز می‌شود.

به روزرسانی EMUI 12 برای میت ٣٠ پرو با حالت بسته بندی OTA منتشر شده است. بنابراین، توصیه می‌کنیم تا در حین نصب این به روزرسانی، از شارژ شدن کافی دستگاه خود و اتصال به اینترنت پایدار مانند Wi-Fi، اطمینان حاصل کنید. از سوی دیگر، فراموش نکنید تا از اطلاعات ضروری خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نظر شما در مورد منتشر شدن آپدیت EMUI 12 هواوی Mate 30 Pro چیست؟ آیا تا به حال از این گوشی پرچمدار هواوی استفاده کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️