حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل ریست شدن هوآوی P30 توسط برخی از کاربران در چین گزارش شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، اخبار، هواوی

گوشی‌ های هوشمند سری P30 هواوی به گفته کاربران آنها بسیار خوب عمل می‌کنند و همچنان آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را از طریق سیستم عامل HarmonyOS در چین به صورت مداوم دریافت می‌کنند. در همین حال اما، مدل های جهانی هوآوی P30 نیز در حال آزمایش ویژگی های جدید EMUI 12 از طریق نسخه بتا هستند. اما گذشته از این نکات مثبت، متأسفانه برخی از کاربران گوشی های هوشمند سری هوآوی P30 گزارش داده اند که پس از ارتقاء به آخرین نسخه نرم افزار HarmonyOS، دچار مشکل راه‌اندازی مجدد هوآوی P30 خود شده اند.

هواوی HarmonyOS 3 حوالی تیر یا مرداد ١۴٠١ معرفی می‌شود

در میان آنها، یکی از کاربران هواوی P30 درباره این موضوع توضیح می دهد که گوشی به طور خودکار در شب به نسخه جدید HarmonyOS به روز می شود. پس از تکمیل فرآیند به روز رسانی، به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود و تا اینجا همه چیز خوب است اما هنگام روشن شدن این رابط زمانی که لوگوی هواوی نمایش داده می‌شود، ردی این لوگو متوقف می شود.

سپس، این چرخه چندین بار شروع به راه اندازی مجدد گوشی هوشمند می کند. پس از آن، کاربر به صورت دستی گوشی را روشن کرد اما دستگاه بعد از روشن کردن با مشکلات فراوان همراه بود. ایگبتدا این کاربر حافظه گوشی را بررسی کرد و دید 28 گیگابایت از فضا خالی است. بنابراین، این موضوع نمی تواند دلیلی بر این اتفاق باشد.

به نقل از منبع، پس از مطالعه مشکلات راه‌اندازی مجدد هواوی P30، یک مدیر گپ هوآوی راه حلی را ذکر کرد که پس از آپدیت گوشی هوشمند خود، دستگاه را بیش از 2 ساعت با صفحه خاموش شارژ کنید و آن را مجددا راه اندازی کنید. برای بررسی اینکه آیا برنامه های نصب شده روی گوشی بهینه شده اند و بازیابی آن.

مشکل راه‌اندازی مجدد هوآوی p30 توسط برخی از کاربران گزارش شده است

مشکل راه‌اندازی مجدد هوآوی p30 توسط برخی از کاربران گزارش شده است

از سوی دیگر برخی از کاربران هواوی P30 در قسمت نظرات نوشتند که با همین مشکل مواجه شده اند. هنگامی که آنها به نمایندگی های رسمس رفتند و در مورد مشکل راه اندازی مجدد صحبت کردند، کارشناسان گفتند که مادربورد تلفن را جایگزین را باید جایگزین کنند، که قیمت آن بین 90 تا 160 دلار است.

بله! واقعا گران است اما هیچ جایگزینی برای رفع این مشکل وجود ندارد. با این حال، می توان راه حل مدیر گپ را نیز امتحان کرد. اگر مشکل همچنان حل نشد، تنها راه حل مراجعه به نمایندگی های رسمی هوآوی است.

 

خوشبختانه مشکل راه‌اندازی مجدد هوآوی P30 فعلاً فقط محدود به دستگاه های مجهز به HarmonyOS در چین و فقط گریبان‌گیر برخی از از دستگاه‌ های هوآوی P30 است. فعلاً در بین کاربران جهانی این دستگاه مشکلات مشابهی گزارش نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری