حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران هوآوی P30 در چین با مشکل نور صفحه نمایش گوشی خود مواجه شده‌اند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، اخبار، هواوی

کاربران گوشی های هوشمند سری P30 هواوی که بر روی سیستم نرم افزاری HarmonyOS کار می کنند با مشکل نور صفحه گوشی خود مواجه شده اند. بر اساس اطلاعات، برخی از دارندگان دستگاه P30 ذکر کرده اند که این مشکل پس از به روز رسانی دستگاه به آخرین نسخه سیستم عامل هارمونی رخ داده است.

 

 

مشکل نور صفحه، توسط چندین کاربر گوشی هوشمند هوآوی P30 در انجمن هواوی گزارش و تأیید شده است. در میان آنها، یکی از کاربران هواوی P30 این موضوع را توضیح می دهد که وقتی تنظیمات روشنایی صفحه را باز می کند، دکمه روشنایی خودکار صفحه نمایش وجود ندارد.

ویژگی روشنایی خودکار صفحه نمایش، روشنایی دستگاه را با توجه به محیط تغییر می‌دهد و همانطور که در حین استفاده از گوشی هواوی خود هستید نور صفحه نمایش را کم و یا زیاد می کند.

این موضوع یکی از ویژگی های مفید گوشی هوشمند و همچنین برای محافظت بهتر از چشمان کاربران لازم است. اما همانطور که توسط کاربران Huawei P30 گزارش شده است، گزینه فعال کردن روشنایی خودکار صفحه نمایش اکنون ناپدید شده است و برای کاربران دستگاه مربوطه این موضوع آزار دهنده است.

کاربران هوآوی P30 در چین با مشکل نور صفحه نمایش گوشی خود مواجه شده‌اند

کاربران هوآوی P30 در چین با مشکل نور صفحه نمایش گوشی خود مواجه شده‌اند

راه حل ها:

به نقل از منبع، پس از مطالعه موضوع، یکی از مدیران راه حل هایی برای رهایی از این موضوع پیشنهاد کرد. او به کاربران دستگاه های هوآوی P30 توصیه می‌کند آخرین نسخه HarmonyOS را نصب کنند و اگر از قبل گوشی خود را روی آخرین نسخه اجرا می‌کنند، مجدداً آن را نصب و راه‌اندازی کنند و دوباره بررسی کنند.

اگر مشکل هنوز حل نشد، توصیه می شود برای تست به فروشگاه خدمات رسمی هوآوی مراجعه کنند. و در صورت نیاز به بازگردانی دستگاه به تنظیمات کارخانه، حتماً از داده‌ های مهم و داده‌ های برنامه اجتماعی خود و سایر برنامه‌ ها یک نسخه پشتیبان تهیه کنند تا از از دست رفتن داده‌ ها جلوگیری کنند.

چند روز پیش بود که برای شما در ترنجی از مشکل ریست شدن هوآوی P30 نوشتیم. گویا این مشکلات پس از آخرین بروزرسانی سیستم عامل هارمونی رخ داده‌اند و خوش‌بختانه فعلاً فقط محدود به سیستم عامل مخصوص چین این دستگاه می‌شوند.

 

 

از هوآوی P30 استفاده می‌کنید؟ خوشبختانه در حال حاضر تلفن شما از این مشکلات در امان است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری