حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل شارژ باتری در برخی از دستگاه‌ های هواوی میت 30 پرو گزارش شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی میت 30 پرو پرچمدار سال 2019 هوآوی با سیستم‌ های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند برای ارائه عملکردی قوی و ثابت عرضه شد. با این حال، هواوی میت 30 پرو روز به روز قدیمی‌ تر می‌شود و در جدید ترین اخبار برخی از کاربران با مشکل شارژ باتری مواجه شده‌اند. با ما در ترنجی در بررسی این مشکل همراه باشید.

 

 

به نقل از منبع، در هفته گذشته چندین کاربر هواوی میت 30 پرو مشکلات مربوط به شارژ باتری خود را در تالار گفتمان مربوطه ارسال کرده اند تا بتوانند راه حلی را دریافت کنند. همانطور که همه اهمیت باتری را در هر دستگاهی می دانند، بدون باتری، دستگاه غیر قابل استفاده خواهد شد. بنابراین، کاربران Mate 30 Pro نگران باتری گوشی هوشمند خود هستند و به دنبال راه حل هایی برای رهایی از مشکلات باتری هستند.

به گفته یکی از کاربران هواوی میت 30 پرو، زمانی که او گوشی خود را شارژ کرد، متوجه شد که گوشی موبایل میزان شارژ 99 درصد باتری را نشان می دهد. اما بعد از نیم ساعت دوباره گوشی خود را چک کرد و درصد باتری همچنان میزان 99 درصد را نشان می‌داد‌؛ در حالی که این کاربر از کابل و آداپتور اصلی هوآوی استفاده می‌کرد.

در ادامه، این کاربر اشاره کرد که بیش از دو سال است که از میت 30 پرو استفاده می کند و سلامت باتری دستگاه او 92 درصد است. اوسوال پرسیده که پس آیا باتری من خالی شده است؟ در این حال برخی از کاربران پس از مطالعه کامل موارد ذکر شده او، پاسخ دادند و راه حل هایی از قبیل “در تنظیمات باتری هم شارژ هوشمند و هم حداکثر ظرفیت را خاموش کنید” یا “باتری را تعویض کنید” و یا “با شارژر دیگری امتحان کنید” را ارسال کردند.

مشکل شارژ باتری در برخی از دستگاه‌ های میت 30 پرو گزارش شده است

مشکل شارژ باتری در برخی از دستگاه‌ های میت 30 پرو گزارش شده است

در جواب این مشکل و همچنین مشکل دمای شارژ این دستگاه، یک مدیر گپ هوآوی به مشکلات شارژ باتری هواوی میت 30 پرو پاسخ داده و نکاتی را برای بررسی ارسال کرده است زیرا ممکن است برای کاربران مفید باشد. این مدیر اظهار داشت که اگر دمای محیط تلفن همراه بسیار پایین است. در محیط های با دمای پایین، طبیعی است که باتری هنگام اجرای برنامه های پرمصرف (مانند گرفتن عکس، فیلم، بازی و غیره) با دمایی بیشتر از حد معمول شارژ شود.

ضمناً اگر گوشی شما در حال حاضر روشن است و درصد باتری آن کم است یا برای مدت طولانی غیر فعال بوده است. تلفن همراه می تواند به طور خودکار درصد شارژ را کالیبره کند و قدرت نمایش داده شده در محدوده خاصی تنظیم می شود. اما در غیر این صورت پس از چندین بار شارژ و دشارژ به حالت عادی باز می گردد.

مدت زیادی از خبر مشکل ریست شدن هوآوی P30 نمی‌گذرد که ما شاهد این مشکل شارژ باتری از هوآوی میت 30 پرو هستیم. البته ما هنوز نمیدانیم که این مشکل در خارج از چین هم مشاهده شده است یا خیر. در هر صورت اگر شما کاربران عزیز ترنجی با این مشکل مواجه شدید، امیدوارم اطلاعات بالا برای حل مشکل دستگاه های هواوی میت 30 پرو مفید باشد. اگر همچنان مشکل شارژ باتری حل نشد، لطفاً به نزدیکترین مرکز خدمات هواوی مراجعه کنید.

 

اگر از میت 30 پرو استفاده می‌کنید به ما بگویید که آیا شما نیز با مشکل شارژ باتری مواجه شده‌اید؟ در بخش نظرات منتظر شما هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری