حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی Mi 12T و ردمی K50 نیز لو رفت: رویکرد عجیب شیائومی!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، شایعات، شیائومی

شیائومی Mi 10T، آخرین سری از قاتل پرچمداران شیائومی در سری T است. ما هم اکنون، انتظار رونمایی از سری Mi 11T را داریم. از سوی دیگر، ردمی K50 از گوشی‌های مورد انتظار ردمی است. حال، شایعات جدیدی از مشخصات شیائومی Mi 12T و ردمی K50 انتشار یافته است! در ادامه، نگاهی به برخی از جزئیات لو رفته این دو گوشی خواهیم داشت.

مشخصات شیائومی Mi 12T و ردمی K50 لو رفت!

٣ روز پیش بود که از مشخصات شیائومی می ١١ تی و ردمی K40 Ultra صحبت کردیم. بر اساس این مشخصات، شیائومی قرار است Mi 12T را به عنوان نسخه جهانی Redmi K40 Ultra عرضه کند. هر دو دستگاه، از تراشه مدیاتک استفاده می‌کنند.

 

مشخصات شیائومی Mi 11T لو رفت:نسخه ری-برند ردمی K40 Ultra

 

اما این بار، یک اتفاق عجیب‌تر رخ داده است. در حالی که ما همچنان منتظر رونمایی از گوشی‌های سری Mi 11T هستیم، خبری از مشخصات شیائومی Mi 12T منتشر شده است! این خبر، از یک سوی منبع موثّق، یعنی XIAOMIUI به اشتراک گذاشته شده است. به همین ترتیب، این منبع طی گزارش جدید خود از مشخصات شیائومی Mi 12T و ردمی K50 صحبت به میان آورده است. اما چه نکاتی را در این بین شاهد هستیم؟

مشخصات شیائومی Mi 12T و ردمی K50

در ابتدا، از Mi 12T و جزئیات لو رفته از این دستگاه شروع می‌کنیم. بر اساس گفته‌های منبع مورد اشاره، اسم رمز این گوشی Psyche است. مدل نامبر آن نیز L3A می‌باشد. گفتنی است که در سیستم دوربین شیائومی Mi 12T، ترکیبی مانند قبل را شاهد هستیم. به طوری که این گوشی، حتی در دو نسل بعد نیز همچنان به دوربین اصلی سه گانه تجهیز می‌شود. ترکیب این دوربین اصلی، از لنزهای عریض، فوق عریض و ماکرو تشکیل می‌شود. خوشبختانه بالأخره نسخه پایه این سری نیز از لرزشگیر اپتیکال برخوردار شده است.

به بخش نمایشگر Mi 12T می‌رسیم. جایی که این گوشی، از نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD مانند Mi 11T استفاده خواهد کرد. اما نکته مهم، در مورد حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی است. چرا که محل قرارگیری آن در Mi 12T، درون نمایشگر خواهد بود. در نهایت، گفته می‌شود که مغز متفکر این گوشی تراشه SM8250 کوالکام است. این تراشه، احتمالاً یکی از تراشه‌های Snapdragon 865، نسخه پلاس آن و یا اسنپدراگون ٨٧٠ است! در مورد تراشه این گوشی، واقعاً نکته‌های عجیبی به چشم می‌خورد. ظاهراً شیائومی پس از تجهیز سری Mi 10T به تراشه پرچمدار کوالکام، از این امر پشیمان شده است و می‌خواهد در نسل‌های بعدی از تراشه‌های ضعیف‌تری نسبت به رقبای احتمالی استفاده کند.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

حال به مشخصات ردمی K50 می‌رسیم. باید بگوییم که ظاهراً این گوشی نیز نسخه ری-برند Mi 12T است. ما پیش از این خوانده بودیم که Mi 11T در واقع نسخه جهانی Redmi K40 Ultra است. به همین صورت، احتمالاً این اتفاق در سری Mi 12T و Redmi K50 نیز رخ می‌دهد و ظاهراً سنتی است که ردمی و شیائومی به آن وفادار هستند.

به طور دقیق‌تر، ردمی K50 نیز از اسم رمز Poussin و مدل نامبر L10A برخوردار است. مشخصات دوربین اصلی و نمایشگر این گوشی، مانند Mi 12T می‌باشد. در نهایت، اسم رمز تراشه این گوشی نیز همان SM8250 ذکر شده است. این در حال است که گزارشات قبلی حاکی از این بودند که ردمی K50 از تراشه Snapdragon 888 برخوردار می‌شود. در نهایت، گفته می‌شود که هر دو گوشی Mi 12T و Redmi K50 در سال ٢٠٢٢ میلادی معرفی شوند. توجه داشته باشید که این مشخصات قطعی نیستند. اما هرچه که باشد، با اطلاعاتی از یک منبع ثابت شده مواجه هستیم. بنابراین، باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این دو سری گوشی باشیم.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

نظر شما در مورد مشخصات شیائومی Mi 12T چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این دو گوشی با چنین مشخصاتی روانه بازار شوند؟ فکر می‌کنید که شیائومی بتواند جایگاه خود را با چنین عملکردی حفظ کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afshin6251

اگه به اندازه گوشیهای که تولید میکنه و اضافه میکنه براشون هم تیم نرم افزاری اضافه بکنه مشکلی پیش نمیاد اما غیر از این باشه عاقبت خوبی نداره حجم گوشی که زیاد بشه و در قبالش تیم نرم افزاری همون تیم سابق باشه مطمئنا به همه نمیرسن و عاقبتش میشه آپدیت های دیر به دیر و نارضایتی کاربرا و در اخر هجرت به برند دیگه

ali.reza.9821

شیائومی داره سیاست سامسونگ رو در پیش میگیره البته یکجورایی با دامپینگ بازار و تنوع بسیار وسیع در هر رنج قیمتی بیشتر از سامسونگ …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️