حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Galaxy M32 5G مشخص شد: ٣ شهریور ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

سامسونگ هم راه ری-برندینگ را پیش گرفته است. این کمپانی، پیش از این Galaxy M32 نسخه 4G را رونمایی کرده بود. اما این بار، سامسونگ قصد رونمایی از نسخه ۵ جی آن را دارد. به همین ترتیب، تاریخ رونمایی Galaxy M32 5G رسماً مشخص شده است. بر اساس اطلاعات رسمی، این گوشی همان نسخه ری-برند Galaxy A32 5G است!

تاریخ رونمایی Galaxy M32 5G مشخص شد؛ با نسخه ری-برند Galaxy M32 5G آشنا شوید!

سامسونگ تقریباً ٢ ماه پیش از Galaxy M32 خود رونمایی کرد. این گوشی، از باتری حجیم ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و رفرش ریت ٩٠ هرتزی نمایشگر برخوردار بود. اما این دستگاه، از اينترنت 5G پشتیبانی نمی‌کرد.

 

گلکسی M32 سامسونگ با باتری ۶,٠٠٠ میلی‌آمپری و نمایشگر ٩٠ هرتزی رونمایی شد

 

گلکسی M32، بالأخره در هند عرضه شد. اما در این بین، خلأ نسخه 5G آن حس می‌شد. به همین ترتیب، کاربران و طرفداران سامسونگ در هند منتظر ارائه نسخه 5G گوشی جدید سری Galaxy M بودند. به گزارش EqualLeaks، در نهایت، سامسونگ وارد عمل شد و بالأخره تاریخ رونمایی Galaxy M32 5G را اعلام کرد. به همین ترتیب، گوشی Galaxy M32 نیز قرار است از یک نسخه پیشرفته‌تر برخوردار شود. تاریخ مقرر شده، مربوط به ٢۵ آگست (٣ شهریور) می‌باشد. بنابراین، چند روزی بیشتر با این اتفاق فاصله نداریم. اما هم اکنون، چه اطلاعاتی از Galaxy M32 5G داریم؟ خب، ما قبلاً نگاهی به نتیجه گیک بنچ این گوشی داشتیم.

 

گلکسی M32 5G سامسونگ با Dimensity 720 در گیک بنچ رؤیت شد

 

اما به طور دقیق‌تر، سامسونگ برخی مشخصات و حتی رندر Galaxy M32 5G را به نمایش گذاشته است. این مشخصات، به ما یک نکته مهم را نشان می‌دهند. به همین صورت، می‌توان گفت که Galaxy M32 5G یک گوشی جدید نیست. بلکه این گوشی در واقع نسخه ری-برند شده‌ای از Galaxy A32 5G است. بنابراین سامسونگ هم مانند شیائومی و زیر مجموعه‌های آن، استراتژی مشابهی دارد. به طور مثال، پیش‌تر شاهد این بودیم که Galaxy F42 5G به عنوان نسخه ری-برند Galaxy A42 5G در هند عرضه شده است.

اما اجازه بدهید تا مروری بر مشخصات Galaxy M32 5G و دیگر جزئیات آن داشته باشیم. این گوشی، با نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT LCD با رفرش ریت ۶٠ هرتزی و وضوح +HD روانه بازار می‌شود تراشه ٧ نانومتری Dimensity 720 نیز وظیفه پردازش اطلاعات در این گوشی را خواهد داشت. رابط کاربری OneUI 3.1 بر پایه اندروید ١١ نیز در این گوشی ارائه می‌شود. سامسونگ قول حداقل ٢ سال به روزرسانی اساسی را برای Galaxy M32 5G داده است.

 

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

 

در ادامه، دوربین اصلی این گوشی سه گانه است. این دوربین، شامل سنسورهای ٢+۵+٨+۴٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. دوربین سلفی نیز وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد. محل قرارگیری آن، درون ناچ قطره‌ای است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون، وزن ٢٠۵ گرمی و ضخامت ٩.١ میلی متری از دیگر مشخصات این گوشی است.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی Galaxy M32 5G چیست؟ آیا این گوشی از مشخصات مناسبی برخوردار است؟ موافق استراتژی ری-برندینگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

سامسونگ اگر میخواد تو بازی باش باید فیتیله قیمت بکش پایین

amirhp2006

زباله ای جدید🤗

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️