حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M32 سامسونگ با باتری ۶,٠٠٠ میلی‌آمپری و نمایشگر ٩٠ هرتزی رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

سامسونگ با گوشی جدید سری Galaxy M خود بازگشته است! سری Galaxy M که بیشتر برای بازار هند است، از میان رده‌هایی با ارزش خرید مناسب تشکیل شده است. گلکسی M32 سامسونگ، جدیدترین گوشی سری میان رده‌های سامسونگ است که در ادامه به مشخصات و قیمت آن خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی گلکسی M32 سامسونگ

گلکسی M32، دستگاهی است که شایعات آن از حدود دو ماه پیش شروع به انتشار کردند. پس از آن، شاهد تأیید رسمی عرضه آن توسط سامسونگ هند بودیم. در نهایت، امروز روز موعود فرا رسیده است.

 

تاریخ معرفی گلکسی M32 سامسونگ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ است

 

حال، قصد داریم تا نگاهی به مشخصات فنی و قیمت گلکسی M32 سامسونگ داشته باشیم. به نقل از Sammobile، گلکسی M32 از نمایشگری ۶.۴ اینچی با پنل Super AMOLED استفاده می‌کند. از مشخصات این پنل، می‌توان به بیشینه نوری ٨٠٠ نیتی، وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی اشاره کرد. در بالای این نمایشگر، ناچ قطره‌ای Infinity U وظیفه میزبانی از دوربین سلفی تکی را دارد. نمایشگر Galaxy M32، به وسیله گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. سامسونگ از نسخه یازدهم سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری OneUI 3.1 در این گوشی استفاده کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی حداقل دو آپدیت اساسی اندروید را دریافت کند. و اما قلب تپنده این گوشی، تراشه Helio G80 مدیاتک است. شاید استفاده از این تراشه نسبتاً ضعیف با لیتوگرافی ١٢ نانومتری، از بزرگ‌ترین نقاط ضعف گلکسی M32 سامسونگ باشد.

 

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

 

۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 1866MHZ به همراه ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 برای این دستگاه تازه وارد در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی فراهم شده است. دوربین اصلی چهارگانه این گوشی، در یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته است. جنس بدنه این گوشی نیز از پلاستیک است. دوربین اصلی این گوشی، دارای سنسورهای ٢+٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. سنسور اصلی دوربین این دستگاه، ISOCELL GW3 سامسونگ می‌باشد. این دستگاه، قابلیت ضبط فیلم 4K را دارد. دوربین سلفی نیز وضوح ٢٠ مگاپیکسلی دارد.

در نهایت، این دستگاه از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند. بلوتوث نسخه ۵.٠ و وای فای دو بانده، مکمل‌های بخش ارتباطی آن هستند. حسگر تشخیص اثرانگشت گلکسی M32 از نوع خازنی است و بر روی فریم این دستگاه واقع شده است. درگاه شارژ گلکسی ام ٣٢، Type-C است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون هم در این دستگاه موجود می‌باشد. باتری به کار رفته در این گوشی نه چندان سبک، ظرفیت ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. جدیدترین عضو سری Galaxy M، از شارژر ٢۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. اما شارژر موجود در جعبه، دارای توان ١۵ وات است. در انتها، نوبت به قیمت این میان رده می‌رسد.

گلکسی M32، دارای دو نسخه ۶۴/۴ و ١٢٨/۶ گیگابایتی است. برچسب قیمتی نسخه ۶۴/۴ گیگابایتی برابر با ١۴,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٢٠٢ دلار آمریکا) و نسخه ١٢٨/۶ گیگابایتی برابر با ١۶,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٢٢٩ دلار آمریکا) می‌باشد.

نظر شما در مورد مشخصات فنی و ارزش خرید این گوشی چیست؟ کدام نقطه قوت این دستگاه برای شما مهم‌تر است؟ کدام بخش این دستگاه را نقطه ضعف می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخه چرا سام تو سری قبل M3x تراشه A51 رو گذاشته بود که لااقل خیلی بهتر از مدیاتکه.🤔😐🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️