حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M32 5G سامسونگ با Dimensity 720 در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک، سامسونگ

گلکسی‌های سامسونگ، در حال گسترش یافتن و بیشتر شدن هستند. این موضوع، به دلیل محبوبیت بالای آن‌ها و تقاضای کاربران است. به همین ترتیب، سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های جدید سری Galaxy M را روانه بازار کند. گلکسی M32 5G سامسونگ، یکی از همین گوشی‌ها است. این دستگاه، به تازگی در بنچمارک گیک بنچ لو رفته است. در همین راستا، قصد داریم تا به اطلاعات لو رفته از آن نگاهی داشته باشیم.

گلکسی M32 5G سامسونگ با تراشه Dimensity 720 در گیک بنچ رؤیت شده است

گلکسی M32، پیش از این با تراشه Helio G80 در هند رونمایی شده بود. اما پس از آن، شاهد عرضه گسترده‌‌تر این گوشی در مناطق دیگری بودیم. این دستگاه، کم‌تر از یک ماه پیش معرفی شد.

 

گلکسی M32 سامسونگ با باتری ۶,٠٠٠ میلی‌آمپری و نمایشگر ٩٠ هرتزی رونمایی شد

 

حال، شایعاتی مبنی بر رونمایی از نسخه ۵ جی این دستگاه منتشر شده است. این موضوع، نشان می‌دهد که سامسونگ در تلاش است تا مدل‌های بیشتری را از گوشی‌های خود رونمایی کند. به نقل از Mysmartprice، سامسونگ قصد دارد تا از نسخه ۵ جی گلکسی M32 رونمایی کند. این موضوع، به دلیل افزایش دسترسی به اینترنت 5G در رده گوشی‌های اقتصادی‌تر است. در حال حاضر، خبر رسمی از تاریخ رونمایی این دستگاه، منتشر نشده است. با این وجود، به تازگی Galaxy M32 5G در گیک بنچ رؤیت شده است. بنابراین، خالی از لطف نیست تا نگاهی به جزئیات این محصول تازه وارد داشته باشیم.

رؤیت گلکسی M32 5G سامسونگ در گیک بنچ ۵.۴.١

رؤیت گلکسی M32 5G سامسونگ در گیک بنچ ۵.۴.١

همان طور که گفتیم، نسخه ۴ جی گلکسی M32 پیش‌تر رونمایی شده بود. اما ظاهراً نسخه ۵ جی آن نیز در راه است. در ابتدا، باید بگوییم که این گوشی، در نسخه ۵.۴.١ گیک بنچ تست شده است. این تست، همین امروز صورت گرفته است. در بخش امتیاز تک هسته‌ای، گلکسی M32 5G سامسونگ امتیاز ۴٩٧ را کسب کرده است. از سوی دیگر، این امتیاز در بخش چند هسته‌ای به ١,۶٠۵ رسیده است. مدل نامبر گلکسی M32 5G، در واقع SM-M326B می‌باشد. نسخه تست شده از این گوشی در گیک بنچ، دارای ۶ گیگابایت حافظه رم است. اما ممکن است شاهد رونمایی از دو نسخه دیگر با ۴ و ۸ گیگابایت حافظه رم نیز باشیم. اما به اصل مطلب می‌رسیم. تراشه به کار رفته در این گوشی رونمایی نشده، Dimensity 720 نام دارد. این تراشه که از سوی مدیاتک رونمایی شده است، دارای لیتوگرافی ٧ نانومتری می‌باشد.

 

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

 

در نهایت، سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده است. در کنار آن، احتمالاً شاهد ارائه OneUI 3.1 نیز خواهیم بود. پیش از این، ما شاهد حضور نسخه ۵ جی گلکسی M32 در برخی از تأییدیه‌ها، مانند تأییدیه BIS هند بودیم. اگر به یاد داشته باشید، گلکسی A32 5G نیز از تراشه Dimensity 720 بهره می‌برد. برای یادآوری، گلکسی M32 4G دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED بود. این نمایشگر، از رفرش ریت ٩٠ هرتزی برخوردار بود. باتری این گوشی، ظرفیت ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی داشت. شارژ این باتری، بر عهده شارژر ٢۵ واتی درون جعبه آن بود.

چه نظری در مورد گلکسی M32 5G سامسونگ چیست؟ آیا از مشخصات این دستگاه خوشتان می‌آید؟ فکر می‌کنید که وجود نسخه ۵ جی گلکسی M32 ضروری می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️