حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی M32 5G سامسونگ به همراه One UI 5.0 ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

مدت کوتاهی پس از آنکه Galaxy M52 5G موفق به دریافت آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 شد؛ هم اکنون تلفن هوشمند دیگری از سری M 2021 سامسونگ، به آخرین نسخه اندروید ارتقاء یافته است. این تلفن هوشمند، گلکسی M32 5G بوده که موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۳ شده است. علیرغم دریافت رابط کاربری One UI 5.0 توسط M32 5G، اما هنوز خبری از ارائه این به روزرسانی برای نسخه 4G نیست.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی M32 5G هم اکنون در هند عرضه شده است

گزارش های منتشر شده به ما نشان می‌دهند که آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی M32 5G سامسونگ در کشور هند منتشر شده است. گفته می‌شود این به روزرسانی با نسخه M326BDDU4CVK1 عرضه شده؛ و انتظار داریم به زودی در سایر مناطق نیز در دسترس کاربران قرار گیرد. بر اساس اسکرین شات های منتشر شده، این به روزرسانی آیکون های جدیدی را به همراه داشته؛ و به لطف انیمیشن های جدید، Galaxy M32 5G شما روان تر از همیشه به نظر خواهد رسید.

اسکرین شات به روزرسانی اندروید ۱۳ گلکسی M32 5G

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، حجم آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی M32 5G سامسونگ حدود ۱.۶ گیگابایت است. این به روزرسانی شامل آخرین نسخه اندروید، آخرین نسخه رابط کاربری One UI و پچ امنیتی ۱ نوامبر است. گلکسی M32 5G در سپتامبر سال گذشته با اندروید ۱۱ و One UI 3.1 عرضه شد. این تلفن هوشمند ۴ سال آپدیت های امنیتی اندروید را دریافت خواهد کرد.

Galaxy M32 5G

مشخصات M32 5G را به خاطر دارید؟

گلکسی M32 5G، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT با وضوح +HD است. در این تلفن هوشمند خبری از رفرش ریت های بالا نبوده و به همان نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتزی اکتفا شده است. نیروی پردازشی این گوشی هوشمند توسط تراشه ۷ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ تأمین می‌شود. چهار لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy M32 5G دیده می‌شوند. دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی دارد. همان‌طور که اشاره شد، M32 5G به طور پیش فرض به یازدهمین نسخه اندروید مجهز بود. سامسونگ در زمان رونمایی ادعا کرد که این گوشی ۲ آپدیت اساسی دریافت می‌کند. پس به نظر می‌رسد که به روزرسانی اندروید ۱۳، آخرین آپدیت بزرگ این دستگاه محسوب می‌شود.

سامسونگ Galaxy M32 5G با Dimensity 720 رسماً معرفی شد

 

نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از رابط کاربری One UI 5.0 را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی