حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Voyage 20 Pro با Dimensity 720 و شارژر ۶۶ وات معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار

گوشی‌های ZTE، روز به روز بیشتر می‌شوند. البته این گوشی‌ها، زیاد راه خود را به بازار جهانی باز نمی‌کنند. اما با این وجود، جدیدترین گوشی چینی‌ها، یعنی ZTE Voyage 20 Pro رسماً معرفی شده است. این گوشی، یک میان رده با قابلیت‌های ویژه است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی ZTE Voyage 20 Pro

کمپانی ZTE در جدیدترین اقدام خود، از گوشی Libero 5G II پرده برداشت.

 

گوشی ZTE Libero 5G II با Dimensity 700 و استاندارد IPX7 رسماً معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، کمپانی ZTE بالأخره از گوشی جدیدش با نام Voyage 20 Pro رونمایی کرده است. این کمپانی، همین دیروز از رونمایی چنین دستگاهی خبر داد. در نهایت، Voyage 20 Pro همین امروز و در چین، پا به عرصه وجود گذاشت. همچنین چینی‌ها از نسخه جدید Axon 30 Ultra نیز پرده برداشتند که به آن نیز خواهیم پرداخت.

در نهایت، به مشخصات فنی و دیگر جزئیات مربوط به گوشی ZTE Voyage 20 Pro 5G می‌رسیم. این گوشی تازه وارد، مجهز به نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ٩٠ هرتزی و نرخ حساسیت لمسی ٣۶٠ هرتزی، قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ، نسبت تصویر ٢٠:٩، وضوح +Full HD و پشتیبانی از محتوای +HDR10 می‌باشد. این نمایشگر با نسبت ٩٣.٧ درصدی نسبت به بدنه، از گستره رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید ZTE، به فناوری Super Antenna 3.0 تجهیز شده است. به ادعای ZTE، به لطف این فناوری می‌توان شاهد دریافت سیگنال پایدارتری از وای فای و اینترنت ۵ جی و ۴ جی بود. منبع تغذیه این گوشی، یک باتری ۵,١٠٠ میلی آمپر ساعتی است. خبر خوب، این است که ZTE شارژری با توان ۶۶ وات را برای Voyage 20 Pro در نظر گرفته است.

در قاب پشتی این دستگاه، دوربین اصلی سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. در کنار آن، دوربین‌های ماکرو و فوق عریض ١٢٠ درجه‌ای هم حضور دارند. دوربین سلفی نیز دارای وضوح ١۶ مگاپیکسلی است. در همین حین، مغز متفکر این گوشی یک تراشه ٧ نانومتری با نام Dimensity 720 است. این گوشی در تک نسخه‌ای با ٨ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

 

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

 

این دستگاه، در سه رنگ سبز، آبی و صورتی به فروش می‌رسد. گوشی جدید ZTE، با قیمت ٢,١٩٨ یوان چین (معادل ٣۴۵ دلار آمریکا) به دست خریداران خواهد رسید.

نظر شما در مورد جدیدترین گوشی ZTE چیست؟ کدام مختصه این گوشی برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️