حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Redmi K50 با دو تراشه اسنپدراگون ٨٩٨ / ٨٨٨ عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، شایعات

سری K ردمی، در واقع سری پرچمدار این کمپانی محسوب می‌شود. به عنوان مثال، ما امسال شاهد عرضه سری Redmi K40 به عنوان پرچمداران این کمپانی بودیم. همچنین این سری، دارای دو تراشه اسنپدراگون ٨٧٠ و ٨٨٨ بود. حال، ممکن است ردمی مانند نسل قبل سری Redmi K50، از دو نوع تراشه در سری جدید پرچمداران خود استفاده کند. احتمالاً این تراشه‌ها، از پرچمداران کوالکام هستند.

سری Redmi K50 با دو تراشه پرچمدار کوالکام در راه است

ما پیش از این نگاهی زود هنگام به مشخصات احتمالی گوشی ردمی K50 داشتیم. احتمال می‌رود که این گوشی کم کم در شایعات بیشتری حضور پیدا کند. چرا که ردمی قصد دارد عملکردی بهتر از همیشه در سری K خود داشته باشد.

 

مشخصات Redmi K50 شیائومی به همراه برخی از جزئیات آن لو رفتند

 

به گزارش Gizmochina، هم اکنون سری Redmi K40 برترین سری گوشی‌‌های ردمی است که امسال رونمایی شده است. این سری گوشی، شامل سه عضو با نام‌های ردمی K40، ردمی K40 Pro و ردمی K40 Pro Plus است. این سری از گوشی‌های ردمی، تنها در چین رونمایی شده‌اند. اما بعدها، این گوشی‌ها با عمل ری-برندینگ به صورت جهانی نیز عرضه شده‌اند. به صورت رسمی، تأیید شده است که سری Redmi K50 نقش جانشین این سری را بازی می‌کند. ما انتظار داریم که این سری از پرچمداران سری K ردمی در سه ماهه اول سال ٢٠٢٢ روانه بازار شوند. در حالی که ردمی همچنان به صورت رسمی از گوشی‌های این سری پرده برداری نکرده است، مذ جزئیاتی از آن‌ها را در اختیار داریم. این جزئیات، در بخش تراشه به کار رفته در سری ردمی K50 متمرکز هستند.

طبق گفته یک افشاگر چینی در ویبو، اعضای سری ردمی K50 مانند نسل قبل به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام مجهز خواهند شد. بر اساس اظهارات او، این سری دارای دو تراشه Snapdragon 888 و Snapdragon 898 می‌باشد. به همین صورت، با یکی از قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی بازار در سال ٢٠٢٢ از سوی ردمی مواجه خواهیم شد. همچنین با توجه به بیانیات منتشر شده، گفته می‌شود که این سری همان اعضای نسل قبل را دارد.

به عبارت دیگر، سری ردمی K50 دارای عضو استاندارد، نسخه پرو و در نهایت، نسخه پرو پلاس است. در نسل گذشته، دو عضو برتر به تراشه Snapdragon 888 مجهز بودند. اما ردمی قصد دارد تا در این نسل، عضو ارزان‌تر را به این تراشه ۵ نانومتری تجهیز کند. از سوی دیگر، ردمی K50 Pro و ردمی K50 Pro Plus از تراشه Snapdragon 898 استفاده خواهند کرد. پیش از این گفته بودیم که اسنپدراگون ٨٩٨ از لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ با ٢٠ درصد بهره خواهد گرفت.

 

تراشه Snapdragon 898 با لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ و ٢٠ درصد بهبود عملکرد معرفی می‌شود

 

به نظر می‌رسد که ردمی همچنان به سنت استفاده از تراشه ضعیف‌تر در نسخه ارزان قیمت‌تر پایبند باشد. در ردمی K40، ما استفاده از تراشه Snapdragon 870 را شاهد بودیم. اما ردمی K50، از اسنپدراگون ٨٨٨ استفاده می‌کند. اما این تمام ماجرا نیست. همان طور که می‌دانید، گوشی Redmi K40 Game Enhanced Edition نیز دیرتر از تمام اعضای نسل خود رونمایی شد. اما این گوشی، به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد. اما در شایعات سری Redmi K50 خبری از نسخه Game Enhanced Edition نیست. اما اگر این گوشی در سری K50 نیز رونمایی شود، عجیب نیست که ردمی از تراشه مدیاتک در آن استفاده کند.

نظر شما در مورد مغز متفکر گوشی‌های سری ردمی K50 چیست؟ فکر می‌کنید که کدام تراشه برای گوشی‌های هوشمند کفایت می‌کند؟ سری ردمی K50 را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

تا وقتی رابط کاربری بیخود پر لگ و باگشو و مدیریت ضعیف رمشو افت عملکرد باتری و دوربین بعد 6.7 ماه وآپدیت دهیشو درس نکنه پولمو میریزم سطل آشغال ولی به این برند پول نمیدم

خیر سرم ی پرچمدارشو گرفتم mi 10 انصافن صدای اسپیکر و صفحه نمایشش خوبه ولی باقی چیزاش اصن خوب نیس. 8ماهی میشه دارمش کیفیت دوربین خیلی افت کرد و کند شد موقع عکاسی.مجبور شدم گوگل کمرا نصب کنم. باتری با اینکه به بهترین شیوه ممکن نگهداری کردم بین .3020 تا .8070 بوده همیشه.گان بیرون شهر میرفتم 100درصد میشد. الان خیلی افت کرده زرتی خالی میشه . ماشالا هر سال خیلی حال بده 1 آپدیت میده اونم خدای باگ . پبام میاد رو صفحه میمونه نمیره.یا بعضی وقتا میاد ولی نشون نمیده پیام اومده. موقع استفاده از فلوتینگ ویندوز برنامه دوم میاد وسط صفحه هر کار میکنم نمیره.
بزرگترین اشتباه عمرم فرروش s10 بود و خرید mi 10 بود
اگه کسی راه حلی داره بگه وقعا خسته شدم .

david2arc

«اگه کسی راه حلی داره بگه وقعا خسته شدم»
راه حل بسیار ساده☺ فروش mi10 کارکرده و خرید مجدد s10 کارکرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️