حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Redmi K50 شیائومی به همراه برخی از جزئیات آن لو رفتند

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، رندر، شایعات

ردمی به زودی از سری جدید پرچمداران خود رونمایی می‌کند. این سری پرچمدار، جزو سری Redmi K50 هستند. حال، برخی از افشاگران در حال پرداخت به این سری و افشای مشخصات آن‌ها هستند. به همین ترتیب، مشخصات Redmi K50 به همراه برخی از جزئیات این گوشی، اعم از طراحی آن لو رفته است. در ادامه، به جزئیات این گوشی نگاهی خواهیم داشت.

مشخصات Redmi K50 و جزئیات این گوشی

ردمی معمولاً پرچمداران خود را در سری K عرضه می‌کند. هم اکنون، گوشی Redmi K40 Pro Plus پرچمدار این کمپانی است. از سوی دیگر، ردمی در حال تعامل با کاربران در مورد سری Redmi K50 است.

 

شیائومی از کاربران می پرسد که ردمی K50 چه مشخصاتی داشته باشد

 

بر اساس گزارشات جدید از EqualLeaks، به تازگی مشخصات Redmi K50 به همراه جزئیات جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده است. به طور مثال، ما هم اکنون رندری نسبتاً واضح از این گوشی را نیز در اختیار داریم. مشخصات فنی این دستگاه نیز توسط یکی از افشاگران ویبو لو رفته است. اما ردمی K50 در حقیقت چگونه دستگاه است؟ خب، ابتدا اجازه دهید از طراحی این گوشی شروع کنیم.

مشخصات Redmi K50 و رندر این گوشی

به تازگی، یک رندر با کیفیت نه چندان خوب از ردمی K50 منتشر شده است. این رندر، به ما اجازه می‌دهد تا اولین نگاه اجمالی را به گوشی جدید ردمی داشته باشیم. بر اساس این رندر، در قاب پشتی ردمی K50 ماژول دوربین اصلی بیضوی شکل وجود دارد. ظاهراً در این ماژول، دو حلقه دوربین وجود دارد که سیستم دوربین چندگانه را در خود جای داده است. فریم این گوشی احتمالاً همچنان از جنس پلاستیک است. در نهایت، این گوشی در قاب جلویی از نمایشگری نسبتاً کم حاشیه به همراه حفره نمایشگر مرکزی بهره مند شده است. البته احتمال استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز کم نیست. درگاه Type-C و اسپیکر استریو نیز در این گوشی به کار خواهد رفت. حال، از بخش طراحی جدا می‌شویم و به اصل ماجرا می‌رسیم.

بر اساس گزارشات موجود، گوشی Redmi K50 از نسل جدید پنل‌های سامسونگ، با نام AMOLED E5 استفاده می‌کند. هم اکنون گوشی‌های سری Redmi K40 مجهز به پنل AMOLED E4 سامسونگ هستند. از سوی دیگر، این گوشی به شارژری ۶٧ واتی مجهز می‌شود. گوشی‌های سری Redmi K40 دارای شارژرهای ٣٣ واتی هستند. در نهایت، تراشه تازه وارد Snapdragon 895 5G در این دستگاه به کار خواهد رفت. این تراشه، اواخر امسال رونمایی خواهد شد. همچنین هسته‌های جدید ARMv9 در آن استفاده خواهند شد. در کل، مشخصات جذابی را از Redmi K50 شاهد خواهیم بود. اما در حال حاضر، خبری از جزئیات بیشتر در مورد قیمت و زمان رونمایی این گوشی در دسترس نیست.

نظر شما در مورد مشخصات Redmi K50 چیست؟ آیا این گوشی را می‌پسندید؟ کدام فاکتور Redmi K50 برای شما جذاب‌تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،یگ گوشی عالی با سخت افزار عالی تر، دیگه شیا و زیر برندهاش بازارو قبضه کردن

Mahdi

جدیدا شیائومی فریم فلزی با اثرانگشت زیر صفحه فقط مخصوص پرچمداراش کرده با گوشی های گیمینگ بقیه گوشی ها فریم پلاستیکی با اثر انگشت کنار صفحه 😑😑
قبلا میان رده های شیائومی فلزی بود ولی الان همشون دارن پلاستیکی میشن 😠😠

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️