حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Realme پرفروش ترین برند موبایل فیلیپین شد!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی، عملکرد تجاری شرکت ها

بر اساس گزارش ماهانه موسسه تحقیقات بازار Counterpoint Research برند چینی موبایل Realme در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ تبدیل به پرفروش ترین برند موبایل فیلیپین شد. جالب اینکه این اتفاق برای ۲ چارک پیاپی رخ داده است!

پرفروش ترین برند موبایل فیلیپین : Realme

برند Realme در ایران خیلی شناخته شده نیست. با این وجود باید بدانید که ریلمی سریع ترین رشد را در بازار گوشی هوشمند داراست. این شرکت توانسته ۱۰۰ میلیون دستگاه موبایل را در ۳۷ ماه یعنی کمی بیشتر از ۳ سال بفروشد.

ریلمی سریع ترین رشد را در بازار گوشی هوشمند داراست: ۱۰۰ میلیون دستگاه در ۳۷ ماه

فیلیپین شاهد افزایش ۳۰ درصدی فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ بوده است. این می تواند به سبب با رشد اقتصاد و مصرف مردمان فیلیپین باشد. اکثر مصرف کنندگان کارگران طبقه متوسط ​​و نسل جوان هستند. با وجود افزایش موارد COVID، تقاضا برای تلفن های هوشمند جدید در سه ماهه دوم همچنان قوی است. تلفن های هوشمند در طول همه گیری کرونا برای زندگی روزمره مردم ضروری تر شده اند.

سهم بازار Realme در سه ماهه دوم در فیلیپین به ۲۱ درصد رسید. اوپو ۲۰ درصد و سامسونگ و ویوو هر کدام ۱۹ و ۱۸ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. رتبه پنجم شیائومی با ۹ درصد است.

پرفروش ترین برند موبایل فیلیپین

پرفروش ترین برند موبایل فیلیپین

بر اساس گزارش موسسه Counterpoint Research، مصرف کنندگان فیلیپینی سریعتر تلفن های هوشمند خود را کنار می گذارند زیرا اپراتور مخابرات شبکه های 4G/5G را تبلیغ می کند و برندهای موبایل گوشی های هوشمند با محوریت این اکوسیستم را تبلیغ می کنند.

خرده فروشان آنلاین بیش از هر زمان دیگری در طول همه گیری اهمیت دارند. Lazada و Shopee رشد شگفت انگیزی را گزارش کردند. در سه ماهه دوم، فروش آنلاین تلفن های هوشمند 65 درصد در سال افزایش یافت و 15 درصد از کل فروش گوشی های هوشمند در فیلیپین را به خود اختصاص داد. Realme دارای ۳۲ درصد از سهم بازار آنلاین است و همچنان پیشتاز خود را در بازارهای آنلاین و آفلاین حفظ می کند.

یکی از اپراتورهای اصلی 5G در فیلیپین، اسمارت، دارای شبکه 5G در سطح ملی است. اپراتور دیگر Globe نیز به سرعت در حال گسترش است. با ایجاد زیرساخت های بیشتر، تلفن های 5G ارزان تر می شوند. حدود ۷ درصد از کاربران تلفن های هوشمند در فیلیپین از شبکه 5G استفاده می کنند.

نظر شما درباره عملکرد Realme چیست؟ فکر می کنید به زودی به صورت غیررسمی و مثل شیائومی گسترده وارد بازار کشور ما شود؟ کاربران به آن اعتماد می کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Golden Manfioda

سامسونگ که نتونسته حتی دوم بشه و رتبه سوم رو گرفته ولی شیائومی هم که پنجم یعنی آخر شده … .
آفرین به رسانی که نتونسته رتبه اول رو بگیره

Mahdi

حتما نوکیا از اپل بهتره که تو ایران بیشتر فروش میره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)