حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X20 با تراشه Dimensity 900 و شارژر ۶۶ واتی رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | آنر، اخبار، برترین‌های ترنجی

آنر پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در تاریخ ٢٠ مرداد ١۴٠٠، بزرگ‌ترین مراسم خود را پس از جدایی از هواوی برگزار کند. آنر محصولاتی مختلف را برای این مراسم در نظر گرفته است. یکی از این محصولات، Honor X20 بود. آنر X20، امروز رسماً از سوی آنر معرفی شده است. بنابراین، می‌خواهیم نگاهی کلی به مشخصات فنی و قیمت این میان رده تازه وارد داشته باشیم.

مشخصات فنی و قیمت آنر X20

همان طور که گفتیم، آنر مدتی پیش اعلام کرد که می‌خواهد از محصولات جدید خود رونمایی کند. آنر ایکس ٢٠ نیز یکی از محصولات مورد توجه بود. چرا که سری X آنر همواره از محبوب‌ترین سری‌های این کمپانی است.

 

تاریخ رونمایی آنر X20 و Honor Tablet V7 Pro مشخص شد: ٢١ مرداد ماه ١۴٠٠

 

حال بر اساس گزارش EqualLeaks، آنر امروز رسماً از گوشی جدید خود یعنی آنر ایکس ٢٠ رونمایی کرده است. این دستگاه، یک میان رده با مشخصاتی جذاب است. آنر پیش‌تر از آنر ایکس ١٠ خود با تراشه اختصاصی Kirin 820 و دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی کرده بود. اما آیا امروز آنر غافلگیری را برای ما تدارک دیده است؟

رنگ بندی گوشی آنر ایکس ٢٠

رنگ بندی گوشی آنر ایکس ٢٠

در ابتدا، آنر ایکس ٢٠ دارای وزن ١٩٢ گرمی و ضخامت ٨.۵ میلی متری است. همچنین این گوشی از نمایشگری ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی برخوردار است. نمایشگر آنر ایکس ٢٠، از حفره نمایشگر بیضوی در بالا و سمت چپ خود برخوردار است. آنر اعلام نکرده است که این نمایشگر به وسیله چه نوع شیشه‌ای محافظت شده است. در ادامه آنر برای اولین بار از تراشه ۶ نانومتری در گوشی میان رده خود استفاده کرده است. این تراشه که Dimensity 900 نام دارد، از هسته‌های پردازشی Cortex-A78 و Cortex-A55 بهره مند شده است.

 

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 رسماً معرفی شد

 

آنر طی یک اقدام عجیب، از لنز فوق عریض در گوشی آنر ایکس ٢٠ استفاده نکرده است! این اقدام، واقعاً عجیب و غریب است. دوربین اصلی سه گانه آنر ایکس ٢٠، شامل سنسورهای ٢+٢+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو است. دوربین سلفی این دستگاه دوگانه است و وضوح سنسور اصلی آن ١۶ مگاپیکسل می‌باشد. اما این کمپانی اعلام نکرده است که کارایی سنسور دوم دقیقاً چیست و چه وضوحی دارد.

آنر در یک نسخه آنر ایکس ٢٠، از ٨ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره گیری کرده است. این دستگاه در رنگ‌های متنوع و جذابی رونمایی شده است. آنر X20 به سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض و رابط کاربری MagicUI 4.2 تجهیز شده است. درگاه Type-C، وای فای دو بانده و حسگر تشخیص اثرانگشت تعبیه شده بر روی فریم، از دیگر مشخصات این میان رده تازه وارد است.

آنر در گوشی جدید خود از درگاه کارد حافظه جانبی نیز استفاده کرده است. باتری در نظر گرفته شده برای آنر X20، دارای ظرفیت ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی می‌باشد. شارژر این گوشی نیز توان ۶۶ واتی دارد و درون جعبه میان رده جدید آنر جای خوش کرده است. بر اساس اعلام رسمی آنر، این گوشی در چین قیمتی برابر با ٢,۴٩٩ یوان دارد. این میزان، معادل ٣٨۵ دلار آمریکا است.

نظر شما در مورد آنر ایکس ٢٠ و ویژگی‌های آن چیست؟ آیا این دستگاه ارزش خرید بالایی دارد؟ سری X آنر تا به حال برای شما جذابیتی داشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

به جز شارژر و پردازنده جذاب نبود بقیه چیزا

Sarnevesht

البته طراحی هم جذابه. هم پشت و هم جلو که بدون حاشیس.
ولی قیمت زیاده😖😖

آنر درسته از هوآوی جدا شده ولی با توجه به مشخصات فکر کنم دست و پاش بستس
چون هیچ چیز قابل توجهی رو گوشیش نذاشته
نه لنز سونی ، نه اسنپدراگون ، نه صفحه اولد و…

Sarnevesht

اگه دستش بسته بود رو گوشی های آنر 50 اسنپ دراگون نمیذاشت.
رو این گوشی فک کنم به این خاطر مدیاتک گذشته که قیمت چیپستش احتمالا مقرون به صرفس.

Mahdi

۳۸۵

Golden Manfioda

فقط تراشه ، طراحی و شارژرش جذابه … . ولی بقیه هیچ .

Golden Manfioda

فقط تراشه ، طراحی و شارژرش جذابه … . ولی بقیه جزئیاتش خیلی به درد نمیخوره .

AliSS8

گوشی بدی نیست ولی کاش ارزون‌تر بود
ارزش این همه پول رو نداره

AliSS8

چه جالب چند ساعت پیش پوشش دادید بقیه‌ی رسانه‌ها هنوز اسمی نبردن از مراسم آنر 🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️