حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در پی توسعه خودرو Apple Car تیمی را به کره جنوبی اعزام کرده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، خودرو، شایعات

طبق گزارشات جدید منتشر شده، تیمی از کارکنان اپل که عضو بخشی از توسعه خودرو این شرکت(Apple Car) می‌باشند، در یک سفر تجاری مخفی برای دیدار با مقامات کره جنوبی دیدار کردند. اپل با شرکت‌های محلی، مانند LG ،SK Group و دیگران، در مورد جاه‌طلبی‌های خودرویی خود و فرصت‌های تجاری احتمالی به بحث‌و‌گفتگو پرداخته است.

توسعه خودرو اپل Apple Car

بر اساس گزارشی به نقل از منابع کره‌ای که توسط دیجی تایمز منتشر شده، ادعا شده است که کارکنان اپل در سفر خود با LG و SK Group(یک شرکت برجسته کره‌ای متشکل از 95 شرکت تابعه) ملاقات کرده‌اند تا درباره خودرو این شرکت بحث کنند.

اپل و ال جی در آستانه امضای توافق نامه ای برای تولید خودرو اپل هستند

گزارش مذکور بیان می‌کند که این ملاقات بخشی از تلاش‌های مستمر اپل برای یافتن شرکای مناسب برای پیوستن به زنجیره تامین Apple Car می‌باشد. گفته می‌شود که اپل به‌طور جدی به‌دنبال تامین‌کنندگان جدید و شرکای تجاری اصلی می‌باشد که به راه‌اندازی خودرو خودران خود کمک کند.

همچنین گزارشی جداگانه توسط کره تایمز به نقل از یکی از مدیران ارشد بیان می‌کند که مقامات اپل در کره جنوبی به دنبال “شرکای تجاری برای تجارت EV” خود هستند و “بدون مشارکت با فروشندگان کره‌ای، اپل نمی‌تواند طرح تجاری خود را پیش ببرد.” مدیر اجرایی در ادامه اضافه می‌کند که مذاکرات “هنوز در مراحل اولیه خود است“.

خودرو اپل Apple Car

خودرو اپل Apple Car

این گزارش همچنان اشاره می‌کند که اپل جلسات “پیشرفته‌ای”‌ با شرکت‌های تابعه SK Group و LG Electronics برگزار کرده است. احتمالاً اپل به‌خاطر برنامه ادعایی خود برای استفاده از باتری‌های لیتیوم آهن فسفات در خودروی خودران، که تامین‌کنندگان کره‌ای درحال تولید انبوه آن هستند، به‌دنبال شرکایی در کره جنوبی می‌باشد.

درحالی‌که اپل به‌دنبال تامین‌کنندگان خود در خارج از ایالات‌متحده می‌باشد، این شرکت همچنان متعهد است که اطمینان حاصل کند تا باتری مورد استفاده در خودرو اپل در ایالات‌متحده تولید خواهد شد. برخی بر این باورند که بخشی از هدف اپل در کره جنوبی تلاش برای متقاعد کردن تامین‌کنندگان برای ساخت کارخانه در ایالات‌متحده بوده است.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، این شرکت در چند سال گذشته روی خودروی خودران خود کار می‌کرده است، اما انتظار نمی‌رود که این محصول حداقل تا سال 2025 به‌صورت رسمی عرضه شود.

شایعات خودرو برقی اپل پس از استخدام مدیر سابق BMW قوت گرفته است

درنهایت دیدگاه شما درباره اعزام گروهی از مهندسان اپل به کره جنوبی به‌منظور مذاکره برای توسعه خودرو غول فناوری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی