حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 11T احتمالا با تراشه مدیاتک روانه بازار شود!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی با سری Mi 10T خود، بسیاری از کاربران را شگفت زده کرد. چرا که این سری در کنار مشخصات جذابی که ارائه می‌داد، قیمت مناسبی داشت. حال، شیائومی قصد دارد تا به زودی از جانشین این سری، یعنی سری Mi 11T رونمایی کند. اما یکی از گوشی‌های سری شیائومی Mi 11T در یک تأییدیه مشاهده شده است. بر اساس این تأییدیه، این دستگاه مجهز به تراشه‌ای از مدیاتک است.

شیائومی Mi 11T از تراشه مدیاتک استفاده خواهد کرد!؟

مدتی پیش، Xiaomi Mi 11T در شایعاتی جدید مشاهده شد. بر اساس این شایعات، ممکن است دوربین سلفی درون نمایشگر در یکی از گوشی‌های سری Mi 11T به کار گرفته شود. اما به نظر می‌رسد که اکنون خبری دیگر از سری Mi 11T منتشر شده است.

 

شیائومی Mi 11T با Snapdragon 888 و دوربین زیرنمایشگر ارایه خواهد شد؟

 

به نقل از Gizchina، گوشی‌های سری Mi 11T در آستانه رونمایی قرار دارند. اما در همین فاصله، یک گوشی از این سری به تازگی تأییدیه‌ای را دریافت کرده است. خوشبختانه بر اساس این تأییدیه، جزئیات جدیدی از گوشی‌های جدید شیائومی فاش شده است. اما این تمام ماجرا نیست. چرا که شیائومی قصد دارد محصولات بیشتری را مانند تبلت خود و اولین گوشی خود با دوربین سلفی درون نمایشگر عرضه کند. اما مطمئناً قاتلان پرچمدار جدید شیائومی نیز دارای جذابیت فراوانی هستند.

صحبت ما، در مورد سری شیائومی Mi 11T است. سری T شیائومی، گروهی از گوشی‌های شیائومی است که عملکرد بسیار قدرتمندی را در کنار قیمتی مناسب ارائه می‌دهند. با این حال، این دستگاه‌ها پرچمدارانی تمام عیار نیستند. بنابراین، این کمپانی مجبور است تا برخی از قابلیت‌های آن‌ها را متمایز با پرچمداران خود کند. این امر، در مورد سری Mi 11T نیز صادق می‌باشد. این کمپانی راه سابق خود در سری‌های قبلی را دنبال خواهد کرد.

یکی از گوشی‌های سری می ١١ تی تأییدیه‌ای را کسب کرد

همان طور که گفتیم، شیائومی می‌خواهد سری تبلت‌های جدید خود و گوشی پرچمدار تازه واردش را روانه بازار کند. اما در این بین، یک گوشی جدید از سری Mi 11 در راه است. نام این سری گوشی‌ها، Mi 11T خواهد بود. طرفداران شیائومی پیش از این یک گوشی با مدل نامبر 2107113SG را در دیتابیس FCC یافته بودند. بر اساس گمانه زنی‌ها، نام این دستگاه Mi 11T می‌باشد. علاوه بر این، بر اساس تأییدیه FCC گفته می‌شود که Mi 11T از تراشه UWB برخوردار خواهد شد. این تراشه، در گوشی‌هایی مانند Galaxy S21 Ultra و یا آیفون ١٢ پرو مکس به کار گرفته شده بود.

این بار، داستانی متفاوت از Mi 11T را شاهد هستیم. این داستان، تا حدود زیادی تصور کاربران را تغییر خواهد داد. تأییدیه جدیدی که به یک گوشی از سری Mi 11T با مدل نامبر 21081111RG اعطا شده است، از نوع تراشه این دستگاه نیز حکایت دارد. بر اساس این تأییدیه، گوشی مورد اشاره از تراشه مدیاتک بهره مند شده است. این تراشه، از سری Dimensity کمپانی تایوانی مدیاتک است. همچنان جزئیاتی از مدل این تراشه به کار رفته مشخص نیست. اما با توجه به این که گوشی مورد اشاره از سری قاتلان پرچمدار است، ممکن است این تراشه Dimensity 1200 باشد. تراشه مورد اشاره، دارای لیتوگرافی ۶ نانومتری است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

جالب این جا است که این اولین باری خواهد بود که شیائومی از تراشه مدیاتک در سری Mi 11 خود استفاده می‌کند. پیش از این، تمام گوشی‌های موجود در خانواده شیائومی Mi 11 دارای تراشه Qualcomm بودند. احتمال می‌رود که سری شیائومی Mi 11T، دارای دو عضو استاندارد و پرو باشد. پیش از این، گفته بودیم که ممکن است سری Mi 11T به نمایشگری از نوع OLED و با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی مجهز شوند.

 

شیائومی Mi 11 Lite NE به زودی معرفی می‌شود؛ پنل Mi 11T از نوع OLED است

 

همان طور که قبلاً در ترنجی گفته بودیم، عضو پرچمدار سری Mi 11T به همراه تراشه Snapdragon 888 عرضه می‌شود. گذشته از این موضوع، استفاده از دوربین سلفی درون نمایشگر نیز محتمل می‌باشد. در مورد استفاده از تراشه مدیاتک در سری شیائومی Mi 11T، ممکن است احتمالات دیگری نیز وجود داشته باشد. به طور مثال، امکان دارد تا می ١١ تی لایت به Dimensity 1200 مجهز شود. اما از آن جایی که بسیاری از منابع وجود نسخه لایت را تأیید نکرده‌اند، خیلی نمی‌توان به این موضوع امیدوار شد.

نظر شما در مورد استفاده از تراشه‌های پرچمدار مدیاتک در سری Mi 11T چیست؟ آیا چنین عملی را تحسین می‌کنید؟ با وجود این تراشه، باز هم Mi 11T را خریداری خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza.X

پارسال اومد تنها تفاوت نسخه عادی و پرو رو فقط یه دوربین گذاشت و مردم گفتن یه دوربین نمی ارزه صد دلار خرج اضافه کنیم همون تن تی هم عکسای خوبی میتونه بگیره
یا امسال برای redmi k40 pro و k40 pro plus هم همینکارو کرد و دومی فروش زیادی نداشت و تهش نسخه پرو واسه گلوبال نیومد که پرو پلاس (Mi 11i) فروش بره

الان میخواد یکم این گپ رو بزرگ تر کنه بین این دو گوشی و هم نوع و قدرت چیپست هم دوربین رو متفاوت در نظر بگیره تا مردم به راحتی نتونن نسخه عادی رو ترجیح بدن به پرو و بیشتر کشیده شن به سمت نسخه گرون تر
کارشو خوب بلده، با همین ترفندای بیزینسیشه ک داره از سامسونگم جلو میزنه کم کم
(هرچند بعضی وقتا این حرکتاش به نفع ما خریدارا نیست)
با چیزایی که شنیده میشه Mi CC 11 pro و Mi 11T pro قراره کمرافون های خفنی باشن و چند روز پیش یجا گفته بودن سری Mi 11T آمادست کاملا و فقط تاییدیه هاش مونده امیدوارم زودتر رونمایی شن

بعد Mi9T دیگ از این سری خوشم نیومد
همه بعد اون مدل توقع یه شاهکار داشتن
به شخصه هنوزم وقتی میبینم یه حس خوبی بهم میده

m.b

👏👍

AŁɪ

اشتباه نکن توقعات اون زمان کم بود و گوشی های میان رده سامسونگ اون زمان اشغال بود بخاطر همین تو چشم می‌آمد ….
و گرنه سری می ۱۰ تی تا حالا تکرار نشده !!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️