حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Motorola Defy مشخص شد: استقامت بالا برای یک گوشی مقاوم

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، عمر باتری، موتورولا

موتورولا یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند است. بنابراین، کم‌تر کسی است که در این حوزه علاقه‌ای داشته باشد و با موتورولا آشنایی نداشته باشد. اما این کمپانی، چندی پیش گوشی مقاوم خود را با نام Motorola Defy رونمایی کرد. به تازگی گوشی مقاوم موتورولا یعنی Motorola Defy در تست‌های Gsmarena حضور پیدا کرده است. بنابراین، عمر باتری Motorola Defy مشخص شده است.

موتورولا Defy؛ گوشی هوشمند مقاوم موتورولا

موتورولا نزدیک به دو ماه قبل از گوشی مقاوم خود رونمایی کرد. نام این گوشی، Motorola Defy است. این دستگاه مقاوم، با همکاری برند سازنده گوشی‌های CAT ساخته شده است.

 

گوشی مقاوم موتورولا Defy 2021 با همکاری برند سازنده گوشی های CAT رسما معرفی شد

 

حال، مجموعه Gsmarena مانند همیشه یکی از گوشی‌های جدید بازار را مورد بررسی خود قرار داده است. بر اساس این بررسی‌ها، تست سرعت شارژ و همچنین عمر باتری Motorola Defy مشخص شده است. به همین صورت، قصد داریم تا در این مطلب به این موضوعات بپردازیم. اما پیش از آن، بهتر است مروری مجدد بر مشخصات Motorola Defy داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتز

– تراشه ١١ نانومتری Snapdragon 662

– سیستم عامل اندروید ١٠ پیش فرض

– باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٢٠ واتی

عمر باتری Motorola Defy

تست بازدهی باتری Motorola Defy

تست بازدهی باتری Motorola Defy

در نهایت، به عمر باتری Motorola Defy می‌رسیم. مشخصاً یک گوشی مقاوم، باید عمر باتری طولانی نیز داشته باشد. اما آیا Motorola Defy این مشخصه را در خود دارد؟ خب، اجازه دهید تا ببینیم که چه خبر است. این گوشی هوشمند مقاوم در حالت استفاده ترکیبی، عمر باتری ١٢٩ ساعته را کسب کرده است. بنابراین، عمر باتری این گوشی در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد. در نتیجه، می‌توان بر روی عمر باتری این گوشی حساب باز کرد. از سوی دیگر، در بخش تماس 3G دوام ۴٣:٢٠ ساعته را شاهد هستیم. در بخش‌های وب گردی و پخش فیلم نیز ارقام بازدهی ١۶ ساعته به ثبت رسیده‌اند. تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری Motorola Defy با گلکسی A32 و ردمی نوت ١٠ ۵ جی است:

مقایسه عمر باتری Motorola Defy

تست سرعت شارژ گوشی مقاوم موتورولا

همان طور که گفته شد، ظرفیت باتری این گوشی ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت و توان شارژر آن نیز ٢٠ وات است. خوشبختانه این شارژر درون جعبه گوشی مقاوم موتورولا تعبیه شده است. اما آیا این شارژر ٢٠ واتی می‌تواند در زمان مناسبی باتری Motorola Defy را شارژ کند؟

تست سرعت شارژ موتورولا Defy

تست سرعت شارژ موتورولا Defy

ظاهراً مسئله پیچیده‌تر از این حرف‌ها است! در نیم ساعت اول اتصال شارژر ٢٠ واتی به این گوشی، تنها ٣١ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود. اما مشکل اصلی، در زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این گوشی است. این زمان، به حدود ١۵٣ دقیقه می‌رسد! این در حالی است که زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری Poco M3 با باتری ۶,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ١٨ واتی، ١۵٠ دقیقه است! ممکن است این موضوع، به دلیل حفظ عمر باتری بیشتر باشد.

نظر شما در مورد عمر باتری این گوشی مقاوم چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند در شرایط سخت کاربران را همراهی کند؟ سرعت شارژ آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️