حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ارزان تر شیائومی Mi 11 Lite 5G با تراشه Snapdragon 778G ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی می ۱۱ لایت دارای ۲ نسخه 4G و 5G است. این دستگاه با طراحی ظریف و مشخصات خیلی خوبی ارایه شد. ضخامت ۶.۸ میلی متری آن واقعا نسبت طراحی میان رده های عموما زمخت شیائومی واقعا جذاب است. حالا قرار است که نسخه ارزان تر شیائومی Mi 11 Lite 5G با تراشه Snapdragon 778G ارایه خواهد شد. نسخه اولیه 5G این گوشی با تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ۷۸۰ ارایه شده بود.

نسخه ارزان تر شیائومی Mi 11 Lite 5G

بر اساس یک گزارش، توسعه دهنده ای به نام “kacskrz” متوجه شده است که نام رمز جدید دستگاه شیائومی، Lisa است. احتمال داده می شود که این گوشی شیائومی می ۱۱ لایت 5G جدید است. مدل 5G قبلی این گوشی از یک صفحه نمایش 6.55 اینچی به رزلوشن FHD+ با پنل AMOLED و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می برد. بد نیست بدانید که Mi 11 Lite سبک ترین و باریک ترین گوشی Mi در تاریخ خواهد بود که اندازه آن فقط 160.53 در 75.72 میلی متر و ضخامت آن 6.81 میلی متر است. این دستگاه تنها 159 گرم وزن دارد. نمایشگر آن هم از HDR + پشتیبانی می کند و دارای پوشش Corning Gorilla Glass 6 است.

تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی

تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی

تفاوت فعلی این نسخه از گوشی 5G می ۱۱ لایت با نسخه قبلی فعلا و طبق دانسته ما مربوط به تراشه است. گوشی جدید از اسنپدراگون 778G که یک تراشه ۶ نانومتری است استفاده خواهد کرد.

سری 7xx اسنپدراگون برای بسیاری از گوشی های هوشمند ارزان قیمت و میان رده به گزینه ای مناسب تبدیل شده است. به ویژه اسنپدراگون 765G موفقیت بزرگی در این میان کسب کرده است. این پردازنده در بسیاری از گوشی های معروف و خوش نام مانند OnePlus Nord ، OPPO Reno 5 ، Mi 10 Lite ، Vivo V20 Pro ، نوکیا 8.3 استفاده شده است. حالا کوالکام پس از موفقیت این پردازنده به دنبال معرفی جانشین مناسب و به حقی برای آن بود که آن را می توانیم در پردازنده اسنپدراگون ۷۸۰ بیابیم.

اسنپدراگون 780G جانشین مستقیم اسنپدراگون ۷۶۵ است و بسیاری از پیشرفت ها را نسبت به مدل قبلی خود به وجود می آورد، از جمله ISP سه گانه، معماری جدید، اتصال سریع تر و موارد دیگر.

اسنپدراگون ۷۸۰ | Snapdragon 780 کوالکام رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نیازی هست که شیائومی یک نسخه ارزان تر از می ۱۱ لایت 5G معرفی کند؟ البته که در حال حاضر این گوشی با قیمتی بیشتر از Poco F3 ارایه می شود که از نظر مشخصاتی می تواند دستگاه جذابی تری از آن باشد، البته اگر با طراحی زمخت تر آن کنار بیایید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Reza.X

این می ۱۱ لایت فایو جی قراره مخصوص مارکت هند باشه (چون الان فقط نسخه ی فورجیش تو هند اومده اگه اشتباه نکنم)

ARMTIN

آقای عطایی

#خبر_فوری

تمام مشخصات تبلت سری Mi pad 5 توسط مدیر شیاومی رسماً منتشر شد

[ Mi pad 5 pro ]
+ اسنپدراگون 888
+ نمایشگر +OLED 3K
با رفریش ریت 120 هرتز

[ Mi pad 5 plus ]
+ اسنپدراگون 870
+ نمایشگر +IPS 3K
بارفرش ریت 120 هرتز

[ Mi pad 5 ]
+ اسنپدراگون 768
+ نمایشگر IPS 3K
با رفرش ریت 60 هرتز

https://www.greatdeals.com.sg/2021/04/11/xiaomi-mi-pad-5-android-tablets

Mahdi

کاش جای اون ۷۶۸ اسنپ ۷۷۸ میزاشت

hamidtn

این تراشه قابل قبول ترین تراشه میان رده هستش .

—–
دوستان چقدر گوشی های سامسونگ گرون شده کسی دلیلش رو میدونه ؟

اصلا با قیمت دلاری + هزینه ریجستری و گمرک باز هم کمتر از قیمت بازار درمیاد !!!!

برای مثال A52 معمولی 8.800 بود الان شده 11.5

mahdi_F18

کمبود تراشه و مشکلات در خط های تولید سامسونگ در نتیجه عرضه کم میشه و قیمت بالا می‌ره .برای مثال تولید ویتنام متوقف شده بخاطر کرونا

rad 007

قیمت هشت میلیون هم برایA52 خیلی زیاد و خنده‌دار بود بازده میلیون تومان به این گوشی دادن نهایت عمل مبتدیان!! است همین می ۱۱ لایت فور جی و ۵ خیلی گزینه بسیار بهتری نسبت به گالکسیa52 هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)