حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Surface Duo 2 مایکروسافت را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، مایکروسافت

هفته گذشته طراحی مایکروسافت Surface Duo 2 با دوربین سه گانه اصلی را دیدیم. این دوربین برجسته با فلسفه طراحی سرفیس دو در تضاد است. حالا در ادامه آن تصویر لو رفته، شاهد رندر Surface Duo 2 مایکروسافت هستیم. این تصاویر نگاه بهتری به این طراحی به ما می دهد.

رندر Surface Duo 2 مایکروسافت

چند هفته پیش ما اولین گزارش های خود را از طراحی Surface Duo 2 برای شما منتشر کردیم، که در حال حاضر دارای یک برجسته دوربین برجسته است و یکی از مشکلات اصلی نسل قبلی یعنی نداشتن دوربین اصلی را برطرف کرده است اما مشکلی جدید را ایجاد می کند.

امروز WindowsUnited رندرهایی را منتشر کرد که طراحی را با جزئیات بیشتری نشان می دهد ، این رندرها توسط Jonas Deahnert با نام شناخته شده Concept Creator ایجاد شده است.

رندر Surface Duo 2

رندر Surface Duo 2

افزودن ماژول دوربین بزرگ در قسمت عقب بحث برانگیز است، زیرا دستگاه دیگر نمی تواند تا ۳۶۰ درجه بچرخد. بنابراین استفاده از آن به عنوان یک دستگاه تک صفحه ای با یک دست ناخوشایند است.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید Surface Duo 2 دارای یک دوربین سه گانه (یک دوربین اصلی، یک دوربین تله فوتو و یک دوربین فوق عریض) خواهد بود تا در مقایسه با نسل فعلی یک تجربه تصویربرداری بسیار بهتر ارائه دهد.

همچنین مایکروسافت Surface Duo را در دو رنگ سیاه و سفید تصور کرده اند. برخلاف نسل فعلی Surface Duo، انتظار می رود که Surface Duo 2 از پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام برای عملکرد چشمگیر و اتصال 5G پشتیبانی کند.

طراحی مایکروسافت Surface Duo 2 با دوربین سه گانه اصلی را ببینید

نظر شما درباره طراحی سرفیس Duo 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)