حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش ثبت نام PUBG: New State برای iOS به زودی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، اپل

ماه گذشته برای شما نوشتیم که پیش ثبت نام پابجی New State برای آیفون (iOS) از اواسط مرداد ۱۴۰۰ آغاز می شود. در حال حاضر در ماه مرداد هستیم و وقت آن است که پابجی نیو-استیت به آیفون ها بیاید. امروز در گزارش دیگری می شنویم که پیش ثبت نام PUBG: New State برای iOS به زودی انجام خواهد شد.

بازی PUBG: New State برای iOS

مرداد است و می دانیم که بازیکنان PUBG و به خصوص دارندگان دستگاه های iOSی منتظر خبرهای خوبی در مورد انتشار PUBG New State هستند. بد نیست که بدانید این بازی در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون رزرو در Play Store اندروید دارد.

بازی PUBG: New State برای iOS به زودی ارایه می شود

بازی PUBG: New State برای آیفون و آیپدها به زودی ارایه می شود

به تازگی توسط Krafton (سازنده بازی های پابجی) تأیید شده است که به زودی شاهد معرفی های زیادی خواهیم بود. بازیکنان دومین تست آلفا بازی پابجی نیو استیت را دریافت می کنند، پیش ثبت نام iOS ارایه می شود و مهمتر از همه، انتشار جهانی PUBG New State حوالی مهرماه آغاز می شود.

قبلاً گزارش شده بود که پیش ثبت نام iOS از اواخر مردادماه آغاز می شود. در پی این اخبار، آخرین گزارش می گوید که PUBG: New State به زودی خبرهای خوبی به کاربران می دهد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، پیش ثبت نام نسخه iOS و تست آلفا پابجی نیو استیت تا این ماه اعلام می شود.

ویدیو گیم پلی پابجی نیو استیت نسخه آلفا در بالاترین کیفیت

بازی PUBG New State که دنباله بعدی PUBG نیز نامیده می شود، با نقشه Troi و گیم پلی کاملا جدید و آینده نگرانه ارایه می شود. همچنین شایعه شده است که این بازی با نقشه معروف Erangal هم ارائه می شود. این بازی کمی آینده نگرانه تر از PUBG Mobile بوده و قرار است که نبردهای متفاوت تری در آن رقم بخورد.

شما منتظر بازی جدید پابجی New State هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

ای بابا پس کی میاد😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)