حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش ثبت نام پابجی New State برای آیفون (iOS) از اواسط مرداد ۱۴۰۰ آغاز می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، بازی

اگر به یاد داشته باشید بیش از ۴ ماه پیش بود که بازی PUBG: NEW STATE رسما معرفی شد. همچنین از سه هفته پیش فاز تست آلفا بازی PUBG New State آغاز شد. این تست آلفا فقط برای کاربران اندروید بود و iOSی ها نمی توانستند آن را تست کنند. اگر کاربر آیفون اپل هستید، خبر خوبی برای شما داریم، پیش ثبت نام پابجی New State برای آیفون (iOS) از اواسط مرداد ۱۴۰۰ آغاز می شود.

پابجی New State برای آیفون

پابجی New State برای آیفون

پابجی New State برای آیفون

آخرین بازی استودیو کرافتون در ژانر بتل رویال موبایل، عنوان PUBG: New State است. این آپدیت جدید برمبنای ارایه اصلی PUBG است. بازی که با پوششی از جنگ جدید و آینده نگرانه همراه است و بسیار جالب به نظر می رسد. کاربران iOS اما تا کنون از این بازی محروم بودند.

به همین مناسبت تیزر جدید PUBG: New State هم منتشر شده است که این جا با هم می بینیم:

 

کاربران iOS اکنون می توانند PUBG: New State را به زودی روی آیفون خود تجربه کنند. این دسترسی با پیش ثبت نام ممکن خواهد بود. گفته می شود که پیش ثبت نام پابجی نیو استیت آیفون از حوالی مرداد ماه (August) آغاز می شود. کاربران اندرویدی در حال حاضر می توانند برای PUBG New State پیش ثبت نام کنند. این کاربران بازی جدید را در یک تست آزمایشی آلفا تجربه می کنند. بازی PUBG: New state با نقشه جدید Troi ارایه می شود.

آموزش نصب نسخه آزمایشی PUBG: New State اندروید با نقشه Troi

با پایان یافتن تست آلفای بسته این بازی، رکوردهای جالبی ثبت شد. بازی PUBG: New State توانست در ماه گذشته ۱۷ میلیون پیش ثبت نام را انجام دهد. اکنون، این بازی یک تیزر تبلیغاتی کاملاً جدید دارد که مطمئناً هیجان زیادی را به همراه خواهد داشت. تیزری که بالاتر دیدیم.

اگر اسم جدید برای هیجان بازیکنان کافی نباشد، به نظر می رسد پابجی New State تعداد زیادی اسباب بازی جذاب در چنته دارد. نبرد در آینده جذاب است و رقابت وحشیانه ای با انواع سلاح ها و وسایل نقلیه پیشرفته وجود دارد. از نظر بصری، بازی تاکید بیشتری بر پیمایش خلاق و حرکت دارد.

ویدیو گیم پلی پابجی نیو استیت نسخه آلفا در بالاترین کیفیت

در هفته های آینده، کرافتون احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد پابجی New State برای آیفون و آنچه بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند، ارایه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر بازی جدید برای آیفون هستید؟ پابجی نیو استیت را تجربه کردید؟

ویدیو گیم پلی بازی PUBG: New State در نقشه Troi

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)