حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۴ با دوربین سلفی زیر نمایشگر و فناوری UWB معرفی می شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

شیائومی می میکس ۴ قرار است در روز ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) در ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت محلی به همراه با محصولات دیگری، توسط شیائومی معرفی شود. پیش از مراسم رونمایی اما مدیرعامل شیائومی در صفحه ویبو خود، تیزر هایی از پرچمدار جدید شرکتش را به اشتراک گذاشت. اولین تیزر، تصویر می میکس ۴ را در کنار تاریخ رونمایی آن (۱۰ آگوست) نشان می‌دهد. این تیزر صفحه نمایش بدون زائده Mix 4 را تایید می‌کند و احتمالا مطابق انتظار، این گوشی از دوربین زیر صفحه نمایش (UDC) بهره خواهد برد.

تیزر های رسمی شیائومی، دوربین زیر نمایشگر را برای می میکس ۴ تأیید کردند

دومین تیزر رسمی این گوشی، به استفاده از فناوری باند فوق وسیع یا همان Ultra-wideband در میکس ۴ اشاره دارد. پوستر مذکور با عنوان «فناوری جدید، درکی جدید» نامگذاری شده است و شیائومی می میکس ۴ را را به سمت تلویزیون نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش GSMArena، فناوری UWB نسخه پیشرفته تری از بلوتوث است که امکان مکان یابی دقیق دستگاه های هوشمند را در سطح سانتی متر ارائه می‌کند. UWB دقیقا مانند بلوتوث، پروتکل ارتباطی بی‌سیم با برد کوتاه و مبتنی بر امواج رادیویی است. با این تفاوت که دیگر عیب اصلی بلوتوث، یعنی سرعت پایین را ندارد و سرعت انتقال اطلاعات به کمک این فناوری، به مراتب بیشتر از بلوتوث است.

تیزر هایی که توسط مدیر عامل شیائومی به اشتراک گذاشته شده اند

در اخبار مرتبط، Icester Universe تصویری از چیزی که تصور می‌شود نمای نزدیک و میکروسکوپی از صفحه نمایش Mi Mix 4 است را به اشتراک گذاشت. در این تصویر ما می‌توانیم چیدمان پیکسل بین ناحیه UDC و بقیه صفحه را که از چیدمانی الماسی شکل استفاده می‌کنند، ببینیم. بر اساس اطلاعات مشاهده شده در TENAA، شیائومی می میکس ۴ با شماره مدل 2106118C عرضه خواهد شد. این دستگاه به ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

مشخصات شیائومی Mi Mix 4: چه چیزی در مورد پرچمدار جدید شیائومی می‌دانیم؟

 

نظر شما درباره پرچمدار جدید شیائومی چیست؟ آیا محصول موفقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

شیاومی قرار از 3 مدل در سری MIX در 19 مرداد رونمایی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی