حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Redmi 7a در هند ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ردمی

بیش از ۲ سال و نیم پیش بود که ردمی ۷ ای (Redmi 7a) با اسنپدراگون ۴۳۹ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. این گوشی اقتصادی شیائومی حالا جدیدترین آپدیت خود را دریافت می کند. به تازگی آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Redmi 7a در هند ارایه شده است.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Redmi 7a

در چین حدودا ۵ ماه پیش بود که Redmi 7A به MIUI 12.5 دسترسی پیدا کرد. با این حال، این دستگاه در حال حاضر دریافت این به روز رسانی را در هند آغاز کرده است. بنا به دلایلی، 6 ماه طول کشید تا شیائومی نرم افزار جدید این گوشی را در بزرگترین بازار خارج از کشور خود ارائه دهد.

به‌روزرسانی MIUI 12.5 برای Redmi 7A در هند با شماره ساخت V12.5.1.0.QCMINXM ارائه شد. مثل همیشه، جدیدترین آپدیت شیائومی برای گوشی های هوشمند به صورت دسته ای عرضه می شود. بنابراین، رسیدن به همه گوشی ممکن است کمی طول بکشد.

ردمی 7A

ردمی 7A

بد نیست مرور کنیم که Redmi 7A در نیمه دوم سال 2019 با MIIUI 10 مبتنی بر اندروید ۹ عرضه و در پایان همان سال به MIUI 11 به روز شد.

بعداً در اواسط سال 2020 اندروید ۱۰ را دریافت و در اواخر همان سال، دستگاه شروع به دریافت MIUI 12 کرد. پس از گذشت یک سال از آن، اکنون با MIUI 12.5 آپدیت می شود.

سری Redmi A معمولاً یک به‌روزرسانی اندروید و دو به‌روزرسانی MIUI دریافت می‌کنند. Redmi 7A همه آنها را دارد. از این رو، ممکن است از این پس هیچ به روز رسانی نرم افزاری مهمی برای گوشی وجود نداشته باشد. زیرا این شرکت اخیراً آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای آن و برخی از سایر مدل ها لغو کرده بود.

شما Redmi 7A دارید؟ آپدیت MIUI 12.5 آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)