حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 14 ردمی نوت ۹ چه زمانی عرضه خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، شیائومی

اواسط این هفته بود که برای شما در ترنجی نوشتیم آپدیت MIUI 14 برای ردمی نوت ۹ شیائومی هم عرضه خواهد شد. با این‌که این اطلاعات رسمی نیست اما همان منبع این‌بار به ما می‌گوید که آپدیت MIUI 14 ردمی نوت ۹ چه زمانی عرضه خواهد شد.

آپدیت MIUI 14 ردمی نوت ۹

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سری Redmi Note 9 با دریافت سومین آپدیت MIUI شیائومی به MIUI 14 به‌روزرسانی می‌شود. این دستگاه برای اولین بار با MIUI 11 عرضه شد و پس از دریافت بسیار دیرهنگام MIUI 13 حالا امید به دریافت یک آپدیت دیگر هم دارد.

برای دریافت MIUI 14 نیز جای تعجب نیست که کاربران این گوشی های هوشمند باید کمی بیشتر صبر کنند، اما خوشبختانه گزارش جدید به ما می‌گوید این زمان انتظار خیلی زیاد نیست.

طبق گفته‌های این منبع، گوشی های زیر در سه ماهه دوم سال 2023 یا به عبارتی حوالی بهار ۱۴۰۲، به آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید 12 دسترسی خواهند داشت:

  1. ۱- ردمی نوت ۹
  2. ۲- ردمی نوت ۹ اس
  3. ۳- ردمی نوت ۹ پرو
  4. ۴- ردمی نوت ۹ پرو مکس
  5. ۵- پوکو ام ۲ پرو

اگر به این محصولات توجه کنید، تمام دستگاه های ذکر شده بر اساس یک پلتفرم هستند و فقط در برخی جنبه ها متفاوت هستند. این گزارش جدید نشان می‌دهد که جدیدترین رابط MIUI برای این محصولات ممکن است تا اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شود.

به غیر از گوشی‌های هوشمند ذکر شده در بالا، به‌روزرسانی MIUI 14 برای سری‌های Redmi 10X، Redmi 9 و Poco M2 نیز منتشر خواهد شد. حتی برای آن‌ها نیز این آپدیت بر اساس اندروید ۱۲ خواهد بود و اندروید ۱۳ به آن‌ها ارائه نمی شود. متاسفانه در حال حاضر زمان انتشار آپدیت برای آنها مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ فکر‌ می‌کنید یکی از پرفروش‌ترین سری موبایل‌های ردمی شیائومی بتوانند اواسط بهار ۱۴۰۲ به جدیدترین رابط کاربری این شرکت به روز شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

برای 12 لایت کی میاد

masoud524

به زودی
گوشی شما چون از خانواده ۱۲ هست به زودی آپدیت رو میگیره
فکر کنم کمتر از یک ماهه دیگ
اما شیا هیچیش معلوم نیست واقعا
یهو یه گوشی که انتظار نداری رو آپدیت میکنه اونی که انتظار داری لغو میکنه آپدیتشو
برای همین زمان آپدیت دادنشم دل بخواهیه خیلی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)