حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جمع آوری امضا کاربران برای عدم توقف سری Galaxy Note از عدد ۲۰ هزار نفر عبور کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سه روز پیش برای شما نوشتیم که شاهد جمع آوری امضا برای عرضه پرچمدار گلکسی نوت سامسونگ در سال ۲۰۲۲ هستیم. امروز می بینیم که جمع آوری امضا کاربران برای عدم توقف سری Galaxy Note از عدد ۲۰ هزار نفر عبور کرده است. این نشان می دهد که واقعا کاربران سری Note را دوست دارند، حتی اگر در واقع دیگر تفاوت زیادی با سری S ندارد.

جمع آوری امضا کاربران برای عدم توقف سری Galaxy Note

طبق روال گذشته، سامسونگ پرچمدار سری Galaxy S را در نیمه اول هر سال و پرچمدار سری Galaxy Note را در نیمه دوم سال عرضه می کند. با این حال ، پس از عرضه سری گلکسی S21 سامسونگ در سال جاری، شایعاتی مبنی بر عدم وجود سری گلکسی نوت ۲۱ داشت. سامسونگ نیز این خبر را تایید کرد.

از دیروز SamMobile دادخواستی را در change.org راه اندازی کرد، به این امید که سامسونگ سری Galaxy Note را در سال ۲۰۲۲ بازگرداند. این درخواست تا زمان تهیه این گزارش توسط بیش از ۲۰ هزار طرفدار امضا شده است. طبق گزارشات، سامسونگ به صراحت اعلام نکرده که سری گلکسی نوت را برای همیشه متوقف می کند. بنابراین، ما نمی توانیم بگوییم که آیا این شرکت برنامه ای برای سری Note در سال آینده دارد یا خیر.

جمع آوری امضا برای عدم توقف سری Galaxy Note

جمع آوری امضا برای عدم توقف سری Galaxy Note

رئیس بخش الکترونیک سامسونگ و رئیس بخش ارتباطات تلفن همراه اخیراً فاش کرد که سری گلکسی نوت 21 امسال وارد بازار نمی شود. مدیرعامل شرکت در مورد برنامه سامسونگ برای سری Note چیزی نگفته است. اینکه آیا سامسونگ به طور کامل سری Note را متوقف خواهد کرد یا خیر، باید بعدا مشخص شود.

با این حال، این شرکت در سال های آینده بیشتر بر روی تلفن های هوشمند تاشو تمرکز خواهد کرد. همچنین بسیاری از ویژگی های سری Note سامسونگ در سری های دیگر ادغام می شوند.

شما چطور فکر می کنید؟ آیا درخواست برای بقا سری Note از روی منطق است یا احساسات؟ مثلا دستگاهی مانند گلکسی اس ۲۱ اولترا که از قلم پشتیبانی می کند، آیا با گلکسی نوت ۲۱ اولترا می توانست خیلی متفاوت باشد؟ شما ترجیح می دهید در نیمه دوم هر سال شاهد یک عضو جدید از سری Galaxy Note باشید یا مثلا توسعه گوشی تاشو جدید را ببینید، یا حتی مثلا عضوی در خانواده Galaxy FE ؟

شما هم اگر می خواهید به کمپین عدم توقف سری گلکسی Note را بدهید، از لینک زیر اقدام کنید:

↩️↩️جمع آوری امضا برای جلوگیری از توقف سری Galaxy Note ↪️↪️ 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)