حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۴ با MIUI 13 عرضه نخواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

با توجه به اظهارات اکانت Digital Chat Station در ویبو، با آنکه بسیاری از کاربران انتظار عرضه MIUI 13 با می میکس ۴ را داشتند، اما MIUI 12.5 هنوز هم نسخه پیش‌فرض نصب شده بر روی تبلت ها و گوشی های آینده شیائومی خواهد بود. شیائومی از می میکس ۴ در ماه آینده رونمایی خواهد کرد. برخی گزارشات خبر از آن می‌دهند که در این رویداد، همراه با Mi MIX 4 از MIUI 13 نیز رونمایی می‌شود. اما این خبر به طور رسمی تایید نشده و ممکن است خبری از MIUI 13 در این رویداد معرفی نباشد.

MIUI 13 هنوز در حال بهینه سازی است، منتظر آن بر روی شیائومی می میکس ۴ نباشید

به گفته وانگ هوآ از گروه روابط عمومی شیائومی، رسالت اصلی MIUI 13 بهینه سازی مناسب و عملکردی مطلوب است. با توجه به این اظهارات، به نظر می‌رسد که رابط کاربری جدید شیائومی هنوز در حال توسعه و بهینه سازی است. اگرچه بر خلاف انتظار، MIUI 13 با می میکس ۴ عرضه نمی‌شود، اما معرفی پرچمدار جدید شیائومی برای جذاب کردن این رویداد کافی به نظر می‌رسد.

بر اساس گزارش GizChina، شیائومی می میکس ۴ اولین تلفن هوشمند این شرکت با دوربین زیر صفحه نمایش خواهد بود. همچنین این گوشی، با قدرتمندترین تراشه پرچمدار اندرویدی ، یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس عرضه می‌شود. می میکس ۴ شیائومی برخلاف می ۱۱، از صفحه نمایش چهار طرف خمیده استفاده نخواهد کرد. طراحی منحنی چهارگانه برای صفحه نمایش MIX 4 مناسب نخواهد بود زیرا گوشه های مشکی بیش از حالت معمول به چشم می‌آیند و این موضوع برای می میکس ۴ که سعی دارد بهترین تجربه غوطه وری در محتوا را ارائه کند، مناسب نیست.

MIUI 13 شیائومی می میکس ۴

شیائومی بر روی عملکرد دوربین سلفی Mi MIX 4 تمرکز خواهد کرد

معمولا گوشی های هوشمندی که دوربین سلفی آن ها زیر صفحه نمایش قرار دارد، در ناحیه دوربین سلفی، نمی‌توانند تصویر خوبی ارائه دهند. بنابراین شیائومی در Xiaomi Mi MIX 4 بر بهبود جلوه صفحه نمایش در ناحیه دوربین سلفی از طریق آرایش پیکسلی متفاوت تمرکز کرده است. علاوه بر این، با بهینه سازی الگوریتم های پردازش عکس، سعی بر آن دارد که دوربین سلفی عملکرد مطلوبی داشته باشد.

از نظر مشخصات سخت افزاری، شیائومی Mi MIX 4 با قوی‌ترین تراشه کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند همچنین یکی از اولین مدل های جهان خواهد بود که از این چیپست استفاده می‌کند. پرچمدار جدید شیائومی از یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره است.‌ این گوشی از نظر توان شارژ نیز فوق العاده خواهد بود؛ می میکس ۴ شیائومی از شارژ ۱۲۰ وات سیمی و شارژ ۸۰ وات بی سیم پشتیبانی می‌کند. توان شارژ بی سیم این گوشی بی نظیر است و هیچ گوشی دیگری قادر به پشتیبانی از فست شارژ ۸۰ واتی بی سیم نیست.

دوربین زیرنمایشگر شیائومی Mi Mix 4 خوب پنهان می شود اما سلفی های دلچسبی نمی گیرد

این دستگاه، اولین تلفن هوشمند شیائومی خواهد بود که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی این شرکت استفاده می‌کند. تا کنون، اکثر پرچمداران شیائومی تنها دارای فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بودند. اما این موضوع، با عرضه Mi MIX 4 تغییر خواهد کرد.

با توجه به اطلاعاتی که تا کنون از می میکس ۴ داریم، نظر شما درباره این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

“این دستگاه، اولین تلفن هوشمند شیائومی خواهد بود که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی این شرکت استفاده می‌کند.”
Mi 10 u سهیل جان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی