حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر شارژ وایرلس مغناطیسی اوپو از معرفی این دستگاه به زودی حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، رندر

OPPO به ارائه‌ی راه‌حل‌های مختلف در زمینه شارژ دستگاه‌ها معروف است. این شرکت مدت‌هاست که ویژگی شارژ سریع را در تلفن‌های هوشمند خود ارائه می‌کند. با این حال، شارژ سریع وایرلس این شرکت در اوایل سال 2020 معرفی شد. اکنون و با گذشت بیش از یک سال از آن زمان، این شرکت کماکان دو شارژر بی‌سیم سریع را به‌فروش می‌رساند. این رویه اما، ممکن است به زودی تغییر کند چراکه اوپو پتنت جدیدی را برای شارژ وایرلس مغناطیسی خود ثبت کرده که اخیرا رندر آن نیز منتشر شده است.

رندر شارژ وایرلس مغناطیسی اوپو

چند روز پیش، حق اختراع دو شارژر وایرلس جدید OPPO مشاهده شد. برخلاف شارژرهای موجود AirVOOC این شرکت اما، این شارژرها مغناطیسی هستند. درست مانند حق اختراعات قبلی، پتنت جدید ثبت شده توسط OyPirce مربوط به یک شارژر وایرلس مغناطیسی متعلق به اوپو می‌باشد. با این حال، رندر جدید فاش شده از این محصول، طراحی نسبتاً باریک‌تر و حتی بهتر از پتنت‌های ثبت شده قبلی را نشان می‌دهد.

طراحی پد شارژر به شکل دایره است اما محصول کلی به شکل یک قطره اشک با درگاه USB Type-C و نشانگر LED می‌باشد. متأسفانه، رندر طراحی این محصول جزئیات دیگری از آن را فاش نمی‌کند. بنابراین ، قدرت خروجی این شارژر به‌صورت یک راز باقی‌مانده است.

پتنت شارژ وایرلس مغناطیسی اوپو

پتنت شارژ وایرلس مغناطیسی اوپو

برای کسانی که بی‌اطلاع هستند، کمپانی ریلمی رویدادی تحت عنوان “realme Magnetic Innovation Event” را برای معرفی اولین گوشی هوشمند خود با قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس مغناطیسی در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده است. انتظار می‌رود ریلمی در این رویداد، نام تجاری “MagDart” را معرفی کند که یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی مانند MagSafe اپل برای گوشی مذکور می‌باشد.

از آنجایی که شارژرهای فعلی موجود مانند Dart و SuperDart realme چیزی جز نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی OPPO VOOC و SuperVOOC نیستند، ما در مورد MagDart آینده نیز چنین انتظاری داریم. به‌عبارت دیگر، شارژر بی‌سیم مغناطیسی OPPO که پتنت آن اخیراً ثبت شده است، احتمالاً براساس نمونه ریلمی تولید خواهد شد.

شارژر وایرلس MagDart ریلمی را ببینید

دیدگاه شما درباره شارژ بی‌سیم مغناطیسی اوپو و طراحی لو رفته آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی