حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر MagDart ریلمی سرعت شارژ بیشتر ۴۴۰ درصدی آن نسبت به اپل را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی قرار است اولین تلفن هوشمند اندرویدی با شارژ مغناطیسی را در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ معرفی کند و در کنار این مورد، امروز تیزر MagDart را منتشر کرده است که شماری از قابلیت‌های مهم این شارژر بی‌سیم مغناطیسی از جمله ضخامت نازک آن که به “اندازه یک سکه” بوده و سرعت شارژ بیشتر ۴۴۰ درصدی نسبت به شارژ ۱۵ وات MagSafe اپل را نشان می‌دهد.

تیزر شارژ وایرلس MagDart ریلمی

تیزر شارژ وایرلس MagDart ریلمی

تیزر شارژ وایرلس MagDart ریلمی

اخیرا، مدیرعامل Realme دو تیزر تبلیغاتی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده که در آن طعنه‌هایی نیز به شرکت ساکن کوپرتینو زده است. Madhav Sheth بدون اشاره مستقیم به مگ سیف اپل، ادعا می‌کند كه شارژ وایرلس مغناطیسی MagDart آنها، از لحاظ سرعت شارژ کردن گوشی تا 440 درصد سریعتر و به‌لحاظ ضخامت بسیار نازك‌تر از نمونه رقیب است. از آنجایی که MagSafe اپل تنها گزینه فعلی شارژ وایرلس مغناطیسی در بازار می‌باشد، بنابراین به‌راحتی می‌توان حدس زد که مقایسه مدیرعامل ریملی نسبت به کدام محصول مي‌باشد.

این اولین بار از اوایل ماه جاری است که شاهد تایید شایعه‌ي معرفی این شارژر در دو سایز متفاوت هستیم. با این حال، منطقی نیست که فرض کنیم سرعت شارژ بیشتری 440 درصدی(66W)، برای شارژر کوچک است. بنابراین به احتمال زیاد، این ویژگی مربوط به نسخه بزرگتر و با طراحی زمخت این شارژر می‌باشد.

شارژر MagDart

شارژر MagDart

عرضه چنین شارژر بی‌سیم سریعی برای ریلمی یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود چراکه درحال‌حاضر هیچ شرکتی وجود ندارد که چنین تکنولوژي با این سرعت را در سطح جهانی ارائه کند. شیائومی تنها شرکتیست که شارژر سریعتر وایرلس(80 وات) را عرضه کرده است که آن هم منحصرا در چین فروخته می‌شود، درحالی‌که رقبای دیگر مانند هواوی و اوپو محدودیت 50 وات دارند.

فست شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲ با سرشارژر ۲۰ وات اپل خروجی ۱۵ وات سریع دارد

درنهایت دیدگاه شما راجع‌به شارژ وایرلس MagDart ریلمی و سرعت شارژ بیشتر ۴۴۰ درصدی آن نسبت به مگ سیف اپل و همچنین ضخامت نازک و قابل‌توجه آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی