حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Motorola Edge 20 رسما برای ١۴ مرداد تعیین شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، شایعات، موتورولا

سری Motorola Edge، نسبت به دیگر سری گوشی‌‌های هوشمند موتورولا، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل، موتورولا قصد دارد تا از نسل جدید سری Motorola Edge خود رونمایی کند. سری Motorola Edge 20 همان نسلی است که ما درباره آن صحبت می‌کنیم. حال، تاریخ معرفی Motorola Edge 20 رسما برای ١۴ مرداد تعیین شد.

تاریخ رونمایی از سری Motorola Edge 20، ١۴ مرداد ماه خواهد بود

همین چند روز پیش، شایعه جدید و جذابی از Motorola Edge 20 منتشر شد. همان طور که رندر این دستگاه منتشر شد و ما به آن سلام کردیم، این بار نوبت به مشخص شدن زمان رونمایی این گوشی و برادرانش رسیده است.

 

به موتورولا Edge 20 با دوربین اصلی سه گانه سلام کنید!

 

به نقل از Mysmartprice، موتورولا به صورت رسمی تاریخ رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری Motorola Edge 20 را مشخص کرده است. این شرکت در تاریخ ۵ آگست یا همان ١۴ مرداد، از این سری رونمایی خواهد کرد. مراسم مربوطه، در کشور چین انجام خواهد گرفت. این تاریخ، از سوی حساب رسمی ویبوی موتورولا تأیید شده است. گفته می‌شود که سری Motorola Edge 20، احتمالاً دارای سه عضو باشد. این عضو‌ها، با پسوند لایت، بدون پسوند و پسوند پرو عرضه خواهند شد. از چند هفته گذشته، گوشی‌های Motorola Edge 20 در شایعات متعددی مشاهده شده‌اند. همچنین دو گوشی Motorola Edge 20 و Motorola Edge 20 Pro در TENAA مشاهده شدند. علاوه بر این، گوشی Motorola Edge 20 Pro تأییدیه NBTC اندونزی را کسب کرده است.

تأییدیه NBTC موتورولا Edge 20 Pro

تأییدیه NBTC موتورولا Edge 20 Pro

همان طور که ذکر کردیم، موتورولا از گوشی‌های سری موتورولا Edge 20 در تاریخ ۵ آگست (١۴ مرداد) رونمایی خواهد شد. در نهایت، این گوشی‌ها در تأییدیه‌های مختلفی دیده شده‌اند. اما مشخصات آن‌ها از چه قرار است؟

مشخصات موتورولا Edge 20 Pro، تا حدود زیادی جذاب است. این گوشی، از نمایشگر ۶.۶ اینچی با وضوح +Full HD و پنل OLED رونمایی خواهد شد. همچنین بر اساس اطلاعات لو رفته اخیر، این دستگاه از تراشه قدرتمند Snapdragon 870 استفاده خواهد کرد. ۶ یا ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم در این گوشی موجود خواهد بود. سیستم عامل اندروید ١١ به صورت پیش فرض در این گوشی نصب خواهد شد. احتمال می‌رود که دوربین اصلی سه گانه این گوشی، دارای سنسور اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ باشد. همچنین گفته می‌شود که باتری Motorola Edge 20 Pro، ظرفیت ۴,٣٢٠ میلی آمپر ساعتی دارد. این باتری، توسط شارژری با توان ٣٣ وات شارژ می‌شود.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

در همین حین، به مشخصات موتورولا Edge 20 می‌رسیم. بر اساس مشخصات لو رفته، این گوشی مجهز به نمایشگری ۶.۶٧ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD خواهد بود. تراشه به کار رفته، در این گوشی Snapdragon 778G خواهد بود. این تراشه، دارای لیتوگرافی ۶ نانومتری است. گفتنی است که ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود. دوربین اصلی سه گانه ١٠٨ مگاپیکسلی در این دستگاه نیز موجود خواهد بود. در نهایت، باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض، از دیگر مشخصات Edge 20 می‌باشد.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

در نهایت، نوبت به ارزان قیمت‌ترین عضو خانواده Motorola Edge 20 می‌رسد. این دستگاه، Motorola Edge 20 Lite نام دارد. ظاهراً این دستگاه به نمایشگری با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی تجهیز می‌شود. این گوشی در بطن خود، تراشه ٧ نانومتری Dimensity 720 را جای داده است. ممکن است ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم در کنار ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه‌های مختلف این گوشی استفاده شود. گفته می‌شود که حتی ارزان‌ترین عضو خانواده Motorola Edge 20 نیز دارای دوربین اصلی با کیفیتی است. به گونه‌ای که این دستگاه نیز از دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی بهره مند شده است! این دستگاه، ظرفیت باتری نسبتاً حجیم ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد.

 

مدیاتک Dimensity 720 5G رسما معرفی شد: 5G حتی ارزان تر

 

نظر شما در مورد عملکرد موتورولا در سری Edge 20 چیست؟ از کدام عضو بیشتر خوشتان آمده است؟ آیا این گوشی‌ها می‌توانند فروش مناسبی داشته باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️