حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ Realme Book در رندرهای جدید به همراه مشخصات فنی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات، لپ‌تاپ

ریلمی حدود ٣ سال قبل توسط اوپو به عنوان زیر برندی جدید از این شرکت، تأسیس شد. با وجود نوپا بودن ریلمی، این کمپانی توانست فروش و رشد فوق العاده‌ای را رقم بزند. اما ریلمی می‌خواهد، فراتر از بازار گوشی‌های هوشمند برود. برای همین است که تبلت و لپ تاپ‌های ریلمی در راه هستند. در ادامه، قصد داریم تا به رندر لپ تاپ Realme Book و مشخصات فنی لو رفته جدید این محصول بپردازیم.

لپ تاپ Realme Book طراحی خود را مشترکاً از مک بوک پرو و سرفیس لپ تاپ ۴ به ارث برده است!

ریلمی، قصد دارد تا وارد بازار لپ تاپ‌ها و تبلت‌های هوشمند شود. ما پیش از این، در مورد تبلت و لپ تاپ ریلمی صحبت کرده بودیم. نام این محصولات، ریلمی Pad و ریلمی Book است.

 

لپتاپ ریلمی بوک و Realme Pad را پیش از معرفی رسمی ببینید

 

حال به نقل از Mysmartprice، ریلمی تأیید کرده است که به زودی از لپ تاپ خود رونمایی می‌کند. این محصول، اواخر سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. در حال حاضر، این کمپانی تاریخ دقیق رونمایی لپ تاپ خود را اعلام نکرده است. با این حال، برخی از جزئیات محصول مورد اشاره ریلمی در فضای مجازی لو رفته است. یک افشاگر مطرح با نام OnLeaks، پیش از رونمایی محصول لپ تاپ Realme Book، رندرهای آن را منتشر کرده است. این رندرها، به طور واضح طراحی Realme Book را نمایش می‌دهند. بر اساس این رندرها، به نظر می‌رسد که برای طراحی Realme Book، از مک بوک‌های اپل الهام گرفته شده است!

جزئیات لپ تاپ جدید ریلمی

رندر لپ تاپ Realme Book

همان طور که گفتیم، رندرهای منتسب به Realme Book رسمی نیستند. بلکه این رندرها، اخیراً از سوی افشاگران معروف انتشار یافته است. به همین علت، ما می‌توانیم جزئیات واضحی از این لپ تاپ را مشاهده کنیم. ظاهراً این لپ تاپ، طراحی جدیدی ندارد. چرا که به نظر می‌رسد ریشه‌هایی از زبان طراحی مک بوک پرو و سرفیس لپ تاپ ۴ در آن وجود داشته باشند. با این وجود، طراحی جذابی را در لپ تاپ Realme Book شاهد هستیم. با توجه به اطلاعات فاش شده، ابعاد این لپ تاپ برابر با ٣٠٧×۲٢٩×١۶ میلی متر است. ضخامت ١۶ میلی متری، یک ویژگی جذاب محسوب می‌شود. همچنین گفته می‌شود وزن Realme Book کم‌تر از ١.۵ کیلوگرم است. ظاهراً ریلمی، در بخش طراحی لپ تاپ خود مانور زیادی داده است.

افشاگرانی که از آن‌ها صحبت کردیم، در مورد مشخصات فنی Realme Book نیز اطلاعاتی را فاش کرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند که ریلمی بوک، از نمایشگری ١۴ اینچی برخوردار است. این نمایشگر، دارای پنل LED با وضوح Full HD است. پردازنده مرکزی این لپ تاپ، اینتل Core-i3 یا Core-i5 است. نسل این پردازنده، احتمالاً نسل یازدهم است که اخیراً معرفی شده بود. این لپ تاپ، به ویندوز ١٠ پیش فرض مجهز می‌شود. اما پس از آن، شما می‌توانید به صورت دستی ویندوز ١١ را بر روی این لپ تاپ نصب کنید.

جزئیات مربوط به نسخه‌های حافظه این لپ تاپ نامشخص است. اما اجازه دهید تا به بخش طراحی برگردیم. بر اساس رندرهای لپ تاپ Realme Book، این دستگاه دارای یک درگاه Type-A است. در کنار آن، دو درگاه Type-C نیز به چشم می‌خورد. به علاوه، جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این لپ تاپ تعبیه شده است. خوشبختانه حسگر تشخیص اثرانگشت، در لپ تاپ ریلمی وجود دارد و با دکمه پاور ادغام شده است. یک ترک پد بزرگ در این محصول وجود دارد.

در نهایت، گفته می‌شود که اسپیکر استریو در Realme Book استفاده می‌شود. نسبت تصویر نمایشگر آن، از نوع ٣:٢ است. جنس بدنه Realme Book از نوع آلومینیوم می‌باشد که بیش از پیش به جذابیت آن می‌افزاید. تاریخ معرفی این لپ تاپ، هنوز مشخص نیست. اما شاید تا دو ماه آینده، ریلمی Book پا به عرصه وجود بگذارد. احتمال می‌رود که قیمت نسخه پایین لپ تاپ ریلمی در هند، برابر با ۴٠,٠٠٠ روپیه (معادل ۵٣۶ دلار آمریکا) باشد.

نظر شما در مورد این لپ تاپ چیست؟ آیا مشخصات فنی و طراحی Realme Book را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که تا چه حد از Realme Book استقبال می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️