حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Realme GT Explorer Master Edition با اسنپدراگون ٨٧٠ لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

گوشی Realme GT Master Edition، مدتی است که در شایعات گوشی‌های ریلمی حضور دارد. گفته می‌شود که ریلمی بر روی طراحی این گوشی تمرکز خاصی داشته باشد. در کل، ویژگی گوشی‌های Master Edition در همین امر است. حال، پس از مشخصات ریلمی GT Master Edition با اسنپدراگون ٧٧٨ جی، نوبت به لو رفتن مشخصات Realme GT Explorer Master Edition رسیده است.

مشخصات Realme GT Explorer Master Edition از طریق اسکرین شات‌های این گوشی لو رفته است

چندی پیش، به بررسی طراحی دو نسخه مشاهده شده از گوشی‌های سری Realme GT Master Edition پرداختیم. به نظر می‌رسد که یک نسخه از Realme GT Master Edition، مشخصات پیشرفته‌تری دارد. حال، مشخص شده است که مدل مذکور، نسخه Explorer این گوشی می‌باشد.

 

طراحی ریلمی GT Master Edition را در تصاویری رسمی ببینید!

 

به گزارش Gizmochina، از گوشی Realme GT Master Edition شایعات بسیاری وجود دارد. تقریباً ما از تمام مشخصات فنی این گوشی خبردار هستیم. این دستگاه، در تاریخ ٣٠ مرداد ١۴٠٠ رسماً معرفی می‌شود. حال، شاهد درز اطلاعاتی از نسخه Explorer این گوشی هستیم. پیش‌تر با ظاهر این گوشی آشنا شده بودیم. اما تصویر زیر، رندر منتشر شده از دو رنگ Realme GT Explorer Master Edition است.

رندرهای رسمی لو رفته از Realme GT Explorer Master Edition در دو رنگ

رندرهای رسمی لو رفته از Realme GT Explorer Master Edition در دو رنگ

حال، مشخصات Realme GT Explorer Master Edition در صفحات تنظیمات این گوشی لو رفته است. بر اساس این تصاویر، گوشی جدید ریلمی به رابط کاربری RealmeUI 2.0 بر پایه اندروید ١١ مجهز می‌شود. تأیید شده است که این گوشی، به ١٢ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. اما بین ٣ تا ٧ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز برای این دستگاه به کار گرفته خواهد شد. همچنین این گوشی به تراشه Snapdragon 870 تجهیز می‌شود.

مشخصات Realme GT Explorer Master Edition

بر اساس این تصاویر، مدل نامبر نسخه Explorer گوشی جدید ریلمی، RMX3366 است. همچنین نمایشگر این گوشی، مجهز پنل AMOLED E4 سامسونگ با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و نرخ حساسیت لمسی ۴٨٠ هرتزی می‌باشد. فناوری DC dimming نیز توسط این نمایشگر پشتیبانی می‌شود. احتمال دارد که مانند نسخه استاندارد، این گوشی نیز مجهز به باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر ۶۵ واتی باشد. همچنین در قاب جلویی این دستگاه، نمایشگری دو لبه خمیده با حفره نمایشگر سمت چپ به چشم می‌خورد. ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 برای Realme GT Explorer Master Edition در نظر گرفته می‌شود. انتظار می‌رود که نسخه Explorer، در بخش سیستم دوربین نیز پیشرفته‌تر باشد. اما سنسور اصلی، همان وضوح ۶۴ مگاپیکسلی را دارد.

نظر شما راجع به مشخصات Realme GT Explorer Master Edition چیست؟ آیا این دستگاه توانسته است نظر شما را به خود جلب کند؟ طراحی آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️