حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ریلمی GT Master Edition را در تصاویری رسمی ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، رندر، ریلمی

ریلمی مدتی پیش از ریلمی GT، پرچمدار خود رونمایی کرد. اما پس از آن، شاهد آن بودیم که تاریخ معرفی ریلمی GT Master Edition مشخص شد. این گوشی، در تاریخ ٣٠ تیر ١۴٠٠ معرفی می‌شود. حال، ما قصد داریم تا به طراحی ریلمی GT Master Edition نگاهی داشته باشیم. تصاویر زنده این گوشی تازه وارد، اخیراً منتشر شده است.

طراحی ریلمی GT Master Edition و جزئیات آن

دو روز پیش، ما از ریلمی GT Master Edition و مشخصات فنی این دستگاه صحبت کرده بودیم. همچنین شاهد این بودیم که این گوشی در رندرهای لو رفته، طراحی جدیدی ندارد. اما ظاهراً دو نسخه از ریلمی GT Master Edition به بازار عرضه می‌شود.

 

ریلمی GT Master Edition و مشخصات فنی این گوشی لو رفتند

 

بر اساس گفته‌های Gsmarena، از اوایل ماه جاری میلادی، شایعات Realme GT Master Edition شروع به انتشار کرده‌اند. اما همزمان، ریلمی به زودی از گوشی‌های جدید دیگری رونمایی می‌کند. امروز، مدیر ارشد بازاریابی ریلمی، تصاویری را از طراحی ریلمی GT Master Edition منتشر کرد. این در حالی بود که صفحه ویبوی این شرکت نیز ویدئویی مرتبط با این گوشی را بارگذاری کرده بود. این محتواها، کمی متفاوت هستند. همین موضوع، به ما ثابت می‌کند که دو نسخه از ریلمی GT Master Edition روانه بازار خواهد شد. همچنین پیش‌تر در پست مربوط به مشخصات این گوشی، شاهد رندر آن بودیم که چنین طراحی نداشت.

تفاوت بین نسخه‌های نمایش داده شده از Realme GT Master Edition

تفاوت بین نسخه‌های نمایش داده شده از Realme GT Master Edition

اما اجازه دهید تا به تفاوت این دو دستگاه بپردازیم. نکته مشترک بین این دو گوشی با قاب چرمی، این است که هر دو توسط Naoto Fukusawa طراحی شده‌اند. این نام، نام یک طراح ژاپنی است. وی از سال‌ها پیش مشغول به همکاری با Realme است. اما تفاوت بین این دو گوشی در چیست؟

خب، ما در قاب پشتی و ماژول دوربین این تفاوت را مشاهده می‌کنیم. هر دو گوشی، دارای سه دوربین در قاب پشتی هستند. اما یکی از آن‌ها، دارای فلش LED دوتایی در زیر دوربین است. چنین ویژگی، در گوشی Reno 5 Pro Plus از اوپو نیز مشاهده شده بود. اما این دستگاه، دارای دوربین اصلی چهارگانه و لنز پریسکوپ تله فوتو بود. بنابراین، ریلمی GT Master Edition مطمئناً یک ری-برند از رینو ۵ پرو پلاس نیست! در قاب جلویی هر دو گوشی نیز یک نمایشگر کم حاشیه با دو لبه خمیده تعبیه شده است. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی تکی در حفره نمایشگر سمت چپ واقع شده است. این گوشی، از فریمی با جنس آلومینیوم برخوردار شده است.

قاب جلویی ریلمی GT Master Edition

قاب جلویی ریلمی GT Master Edition

به طور خلاصه، ریلمی GT Master Edition دارای تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G خواهد بود. همچنین باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶۵ واتی، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و نرخ حساسیت لمسی ٣۶٠ هرتزی و این طراحی چشم نواز، از مشخصات کلیدی Realme GT Master Edition است.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

نظر شما در مورد طراحی ریلمی GT Master Edition و مشخصات فنی این دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید که تفاوت این دو نسخه در چه مواردی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

قشنگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️