حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Master Edition و مشخصات فنی این گوشی لو رفتند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

ظاهراً کمپانی‌ها، قصد استفاده گسترده‌‌تر از تراشه ۶ نانومتری جدید کوالکام، یعنی Snapdragon 778G را دارند. این تراشه، برای اولین بار در سری آنر ۵٠ به کار گرفته شد. پس از آن، شایعه‌ای مبنی بر استفاده از این تراشه در سری Mi CC 11 شیائومی منتشر شد. حال، ظاهراً ریلمی قصد دارد از تراشه Snapdragon 778G در گوشی جدید خود استفاده کند. در ادامه، به مشخصات لو رفته از ریلمی GT Master Edition خواهیم پرداخت.

مشخصات و جزئیات لو رفته از ریلمی GT Master Edition

ریلمی پیش از این، پرچمدار خود را با نام Realme GT رونمایی کرد. پس از آن، گوشی Realme GT Neo نیز در این سری رونمایی شد. از مشخصات برجسته ریلمی GT، می‌توان به تراشه Snapdragon 888 و طراحی جذاب در قاب پشتی اشاره کرد.

 

گوشی Realme GT 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و Snapdragon 888 رسما معرفی شد

 

حال زمان آن رسیده است تا با یک عضو جدید در این سری دیدار کنیم. این عضو، ریلمی GT Master Edition نام دارد. در گزارشی از EqualLeaks، این گوشی اخیراً در اطلاعات لو رفته جدید مشاهده شده است. بنابراین، رندر و جزئیات آن لو رفته‌اند. اما ریلمی GT Master Edition چه مشخصاتی دارد؟

خب، اجازه دهید تا در ابتدا، از طراحی این گوشی شروع کنیم. معمولاً نسخه‌های Master Edition ریلمی، از طراحی خاص‌ترین بهره مند می‌شوند. در حالی که این موضوع، در Realme GT Master Edition مشاهده نمی‌شود. در رندرهای منتشر شده از این گوشی، دوربین اصلی سه گانه مشاهده می‌شود. این سیستم دوربین، در یک ماژول مستطیلی قرار گرفته است. همچنین یک رنگ گرادینت در این قاب به کار رفته است. اما بر روی فریم میانی این دستگاه، کلید پاور عادی دیده می‌شود. بنابراین، حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر واقع شده است. در قاب جلویی نیز حفره نمایشگر در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار گرفته است. حال، به سراغ مشخصات روی کاغذ می‌رویم.

مشخصات لو رفته از ریلمی GT Master Edition

مشخصات لو رفته از ریلمی GT Master Edition

بر اساس فایل‌های لو رفته از این گوشی، Realme GT Master Edition یک میان رده جدید از ریلمی است. این گوشی، دارای نمایشگری ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD می‌باشد. نرخ حساسیت لمسی و رفرش ریت این نمایشگر، به ترتیب برابر با ٣۶٠ و ١٢٠ هرتز است. قلب تپنده این دستگاه، همان تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی است. ٨ گیگابایت حافظه رم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. با این وجود، ریلمی GT Master Edition دارای ۵ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز می‌باشد. وجود ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی را فراموش نکنید.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

دوربین اصلی سه گانه این گوشی، دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. این سنسور، IMX686 سونی است. سنسورهای ٨ و ٢ مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت عکس‌های فوق عریض و ماکرو را دارند. دوربین سلفی تکی هم وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد. باتری این دستگاه رونمایی نشده، ظرفیت ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی را با خود یدک می‌کشد. از سوی دیگر، یک شارژر ۶۵ واتی برای GT Master Edition استفاده خواهد شد. به همین صورت، با یک میان رده جذاب مواجه هستیم. در نهایت، رابط کاربری RealmeUI 2.0 بر روی این گوشی ارائه می‌شود. این رابط کاربری، بر پایه اندروید ١١ می‌باشد. تراشه NFC در GT Master Edition تعبیه شده است. فعلاً ریلمی از تاریخ رونمایی Realme GT Master Edition سخنی به میان نیاورده است.

نظر شما در مورد این گوشی جدید ریلمی چیست؟ فکر می‌کنید که قیمت این دستگاه در جه بازه‌ای است؟ کدام فاکتور آن برای شما مهم‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️