حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات رمزارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی تیک تاک ممنوع شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

دیروز جمعه شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) اعلام کرد که از این پس، انتشار انواع خاصی از تبلیغات در این پلتفرم ممنوع می باشد. در میان عناوین اعلام شده، محتواهای تبلیغاتی حاوی ارزهای رمزنگاری شده نیز به چشم می خورد. بنابراین پس از این دیگر شاهد تبلیغات و محتوای مبتنی بر رمزارز های دیجیتال در شبکه اجتماعی تیک تاک نخواهیم بود.

ممنوعیت تبلیغات و محتوای رمزارزها در تیک تاک

طبق دستورالعمل جدید تیک تاک که از امروز لازم الاجرا شده است، کاربران این شبکه اجتماعی صرف نظر از موقعیت جغرافیایی شان، از ارسال هرگونه محتوای تبلیغاتی محصولات مالی و کریپتویی در این بستر به اشتراک گذاری ویدیو منع می شوند.

این خبر از آن جایی حائز اهمیت بسیار زیادی است که در سال 2020 میلادی، شبکه اجتماعی تیک تاک نقش بسیار پر رنگی را تبلیغات و گسترش رمزارز دوج کوین (Doge Coin) ایفا کرد و سبب شد تا این میم کوین خیلی زود بتواند اسم خود را بر سر زبان ها بیندازد.

بیت کوین حباب است

به نقل از وب سایت خبری cointelegraph، سال گذشته و هم زمان با توییت های تبلیغاتی ایلان ماسک که به صورت واضح از دوج کوین حمایت می کرد، کاربران تیک تاک نیز برای جلب توجه هرچه بیشتر مردم به سمت این میم کوین، فیلم های مرتبط را به اشتراک می گذاشتند. در ماه های اخیر سایر سایت های رسانه های اجتماعی نیز میزبان بحث و گفتگوهای زیادی در زمینه بازارهای مالی بوده اند.

مشخص نیست که آیا ممنوعیت تیک تاک بر کلیه موضوعات مرتبط با محصولات مالی اعمال می شود یا فقط در مورد بحث هایی است که ماهیت تبلیغاتی دارند. لازم به یادآوری است که گوگل تبلیغات ارزهای رمزنگاری را در سال 2018 ممنوع کرد، هرچند در سال جاری بخشی از این ممنوعیت را منوط به شرایطی خاص، برای برخی نهادها حذف کرد.

بنیان گذار اپل: بیت کوین معجزه ریاضیات است!

 

به نظر شما تبلیغات و نشر محتوا در شبکه های اجتماعی باید دارای قوانین و فیلترهای این چنینی باشد و یا شما با آزادی کامل منتشر کردن محتوای مختلف موافق هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی