حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنیان گذار اپل: بیت کوین معجزه ریاضیات است!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، بنیان گذار شرکت اپل که اکنون با ۲.۴ تریلیون دلار به عنوان با ارزش ترین شرکت جهان شناخته می شود، بیت کوین را “شگفت انگیزترین معجزه ریاضی” می داند. وزنیاک که قبل تر نیز از علاقه خود به بیت کوین و رمزارزها سخن گفته بود معتقد است بیت کوین از طلا با ارزش تر و گران بهاتر است و آینده جهان را متحول می کند.

بنیان گذار اپل: بیت کوین معجزه است

استیو وزنیاک که در جریان رویداد Jalisco Talent Land Digital 2021 درباره سرمایه گذاری صحبت می کرد، در ادامه می گوید: ما هر روزه طلاهای بیشتری پیدا می کنیم و بعید نیست که بشر بتواند در آینده ای نزدیک آن را در آزمایشگاه ها نیز تولید کند. اما بیت کوین این چنین نیست. تعداد کل بیت کوین ها ۲۱ میلیون عدد است و هیچ گاه بیشتر از این مقدار نمی شود. محدودیت تعداد بیت کوین ها بسیار جذاب است و باعث می شود تا این رمزارز بتواند در طول حیات خود به جایگاهی بالاتر از طلا برسد.

به نقل از u.today، آنچه از صحبت های بنیان گذار اپل برمی آید این است که وی کاملا متقاعد شده است که سرمایه گذاری در رمزارزها و بیت کوین می تواند آینده مردم جهان را متحول کند و از جایگاهی ویژه برخوردار است. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که وزنیاک سال هاست که طرفدار بیت کوین است. او در خردادماه 1397 گفته بود که دوست دارد بیت کوین به یک واحد پول جهانی تبدیل شود. او در آذرماه 1399 شرکت فعال در حوزه رمزنگاری خود را با نام Efforce راه اندازی کرد.

در جریان این رویداد اخیر ، این مهندس افسانه ای کامپیوتر گفت که هوش مصنوعی (AI) و واقعیت افزوده (AR) ، می تواند زندگی مردم را به سمت بهتری، تغییر و سوق دهد. نظر شما درباره سرمایه گذاری در رمزارزها و خصوصا آینده بیت کوین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی