حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO نمایشگر زنفون ٨ ایسوس مشخص شد: رضایت بخش

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، تست، نمایشگر

ایسوس، یک کمپانی تایوانی معروف است. البته که دلیل معروف بودن این کمپانی، به دلیل فعالیت در حوزه رایانه‌های شخصی و قطعات آن است. اما سری گوشی‌‌های هوشمند ایسوس، Zenfone نام دارد. پیش از این، ایسوس از گوشی Zenfone 8 Flip رونمایی کرده بود. به همین ترتیب، دگزومارک این گوشی را در بخش نمایشگر بررسی کرده است. در ادامه، به امتیاز DxO نمایشگر زنفون ٨ ایسوس می‌پردازیم.

ایسوس Zenfone 8

ایسوس پیش از این، گوشی‌های سری Zenfone 8 خود را رونمایی کرده بود. از این دو عضو، یک گوشی با نام Zenfone 8 رونمایی شد. از مشخصات برجسته این دستگاه، می‌توان به سایز کامپکت نسبت به دیگر رقبا و بهره مندی از گواهی IP68 اشاره کرد.

 

زنفون ٨ و زنفون ٨ فلیپ ایسوس رسما معرفی شدند

 

در هر صورت، یک بررسی جدید از این دستگاه منتشر شده است. بررسی منتشر شده، از سوی DxOMARK می‌باشد. در نتیجه، قصد داریم تا نگاهی به امتیاز DxO نمایشگر زنفون ٨ ایسوس داشته باشیم. اما پیش از آن، مروری بر مشخصات مرتبط Zenfone 8 داریم:

– پنل از نوع OLED

– قطر ۵.٩ اینچی نمایشگر

– وضوح +Full HD

– نسبت تصویر ٢٠:٩

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

امتیاز DxO نمایشگر زنفون ٨ ایسوس

امتیاز DxO نمایشگر زنفون ٨ ایسوس

از چه بگوییم؟ امتیاز نهایی؟ خب، این دستگاه پرچمدار ایسوس، امتیاز نهایی ٨١ را در بخش نمایشگر دریافت کرده است. این امتیاز، در کل قابل توجه و شگفت انگیز نیست. با این وجود، قابل قبول است. کسب چنین امتیازی توسط Zenfone 8، نشان می‌دهد که می‌توان بر روی نمایشگر این گوشی تا حدودی حساب باز کرد. اما بیایید تا وارد بحث مقایسه شویم. عملکرد نمایشگر Zenfone 8، بهتر از گلکسی A52 5G و اکسپریا ۵ مارک ٢ است. اما در مقابل، شیائومی می ١١ در رده قیمتی این گوشی حضور دارد. امتیاز DxO نمایشگر شیائومی Mi 11، ٨٧ است که با اختلاف، بهتر از امتیاز Zenfone 8 است. عکس زیر، مقایسه‌ای از تصویر نمایش داده شده بر روی نمایشگر زنفون ٨، ROG Phone 3، اکسپریا ۵ مارک ٢ و آیفون ١٢ پرو می‌باشد:

به ترتیب از چپ به راست: زنفون ٨، ROG Phone 3، اکسپریا ۵ مارک ۲ و آیفون ١٢ پرو

به ترتیب از چپ به راست: زنفون ٨، ROG Phone 3، اکسپریا ۵ مارک ۲ و آیفون ١٢ پرو

نقاط ضعف و نقاط قوت نمایشگر Zenfone 8

مانند هر بررسی دیگری که از DxOMARK منتشر شده است، این مرجع نقاط ضعف و نقاط قوت محصولات بررسی شده را اعلام کرده است. به نقل از این منبع، نمایشگر زنفون ٨ دارای عملکرد مناسب فریم ریت، نرمی و دقت بالای لمس و روشنایی و دقت رنگ بالا در بخش نقاط قوت است. اما از سوی دیگر، نقاط ضعف این گوشی از برخی مشکلات در ایجاد نور کافی برای نمایش محتوا می‌باشد.

نظر شما در مورد Zenfone 8 چیست؟ آیا امتیاز DxO نمایشگر زنفون ٨ ایسوس برای شما قابل قبول است؟ کدام بخش از این دستگاه را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️