حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ZTE Axon 30 5G نمای جلوی گوشی به‌همراه دوربین زیر نمایشگر را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، فناوری‌های نوین

سال گذشته ZTE اولین گوشی هوشمند خود با دوربین زیر نمایشگر را با نام Axon 20 5G معرفی کرد. این شرکت در ماه فوریه سال جاری، نسل دوم این فناوری را معرفی کرده و نسخه‌ی آزمایشی آن را به نمایش گذاشت. امروز اما، کمپانی مستقر در چین، تیزر ZTE Axon 30 5G را منتشر کرده که به ما طرح کلی از نمای جلو دستگاه به‌همراه دوربین زیر نمایشگر آن را نشان می‌دهد.

تیزر ZTE Axon 30 5G به همراه دوربین زیر نمایشگر

به گزارش gsmarena، اکنون به‌صورت رسمی تایید شده است که ZTE Axon 30 5G به‌زودی و با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر ارائه خواهد شد. این شرکت زمان مشخصی را برای معرفی این گوشی اعلام نکرده، اما منابع غیر رسمی به تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰ اشاره دارند(رئیس ZTE بدون اشاره به جزئیات، بیان کرده بود که یک دستگاه کاملاً جدید در این ماه عرضه خواهد شد).

به نظر می‌رسد تکنولوژي تازه ارائه شده‌ی Visionox، بخشی از تلاش ZTE می‌باشد. گزارش شده است که این دو شرکت با یک آرایش پیکسلی جدید که وضوح بالاتر و کیفیت تصویر بهتر را امکان‌پذیر می‌کند، به موفقیت قابل‌توجهی دست یافته‌اند و این همان چیزیست که ZTE را برای تولید یک گوشی جدید تحریک کرده است.

طبق ادعای ZTE در ماه فوریه، تراکم پیکسلی نمایشگری که دوربین در زیر آن قرار گرفته است، دو برابر خواهد شد(از 200 ppi به 400 ppi)، که باعث می‌شود چینش پیکلسی صفحه در این ناحیه کمتر به چشم بیاید. همچنین، رفرش ریت صفحه نیز احتمالا ارتقا یابد و از 90 هرتز به 120 هرتز برسد.

تیز ZTE Axon 30 5G

تیزر ZTE Axon 30 5G

سایر مشخصات گوشی آینده ZTE

اطلاعات ما در مورد سایر مشخصات این دستگاه ناچیز است؛ اما با توجه به اینکه این گوشی در واقع نسخه‌ی مشابهی از Axon 30 Pro و Axon 30 Ultra خواهد بود، انتظار می‌رود یک چیپست Snapdragon 888، دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به‌علاوه 8 مگاپیکسل با زوم ۵ برابر پریسکوپ و شارژ سریع ۵۵ یا ۶۶ وات را در این گوشی ببینیم.

قسمت جالب ماجرا اینجاست که تکنولوژي دوربین زیر نمایشگر Axon 30 5G، دلیل معرفی دیرهنگام این گوشی نبوده؛ درحقیقت باتوجه به عرضه‌ی همزمان این دستگاه با گوشی‌های دیگر سری اکسون ۳۰، کمبود تراشه را می‌توان علت اصلی این تأخیر دانست. همچنین ZTE اخیرا فناوری اسکنر سه بعدی اثرانگشت در  زیر نمایشگر را به نمایش گذاشت، که البته به احتمال فراوان در مدل جدید Axon 30 شاهد استفاده از آن نباشیم اما درعوض ZTE تصمیم به ارتقای این سنسور در گوشی آینده خود داشته باشد.

به هر حال، ZTE به‌تازگی اعلام کرده است که فروش Axon 30 Ultra با مشخصات داخلی شامل 16 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره سازی 1 ترابایت را از روز جمعه آغاز خواهد کرد که البته به‌نظر می‌رسد این نسخه تنها در چین در دسترس باشد چراکه وب سایت ZTE در ایالات متحده، فقط نسخه‌های 8/128 و 12/256 گیگابایتی را برای فروش قرار داده است.

Visionox نسل دوم دوربین زیر نمایشگر خود را به نمایش گذاشت

نظر شما راجع به تیز ZTE Axon 30 5G و طراحی آن با توجه به استفاده از تکنولوژي نسل جدید دوربین زیر نمایشگر در این گوشی چیست؟ آیا منتظر معرفی این دستگاه بوده و امیدی به بهبود کیفیت دوربین سلفی آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی