حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی ریلمی با دوربین زیر نمایشگر در فایل‌های پتنت این شرکت مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی

مدتی است که ریلمی درحال کار بر روی اولین گوشی خود با دوربین زیر نمایشگر می‌باشد. درواقع، در ماه سپتامبر، Xu Qi Chase، معاون این شرکت، تصویری از یک گوشی هوشمند در حساب Weibo خود منتشر کرد که هیچ بریدگی یا سوراخ نمایشگری برای جایگیری دوربین سلفی نداشته و وی در قسمت نظرات پست خود توضیح داد که این دستگاه با دوربین پاپ‌آپ نیز همراه نیست؛ که همه این‌ها به این معنی است که گوشی جدید ریلمی از فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده می‌کند. در مصاحبه اخیر با Madhav Sheth از ریلمی، وی عنوان می‌کند که فناوری دوربین سلفی پاپ‌آپ منسوخ شده و دیگر از آن استفاده نخواهد شد.

اولین گوشی ریلمی با دوربین زیر نمایشگر

در یک گزارش جدید، اکنون چند مدرک از حق اختراع اخیر ثبت‌شده توسط Realme ظاهر شده است. این اسناد همچنین دستگاهی را نشان می‌دهد که هیچ نقطه مشخصی برای قرار گرفتن دوربین سلفی در آن وجود نداشته که استفاده آن از دوربین سلفی زیر نمایشگر را تایید می‌کند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که طراحی نمایش داده شده در این تصاویر، به‌صورت دقیق متعلق به یک گوشی از سوی ریلمی باشد که به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، جزیره قاب دوربین مطمئناً ظاهری آشنا داشته و با سه لنز و فلاش LED در کنار آن، مشابه شمار دیگری از گوشی‌های این شرکت می‌باشد.

اولین گوشی ریلمی با دوربین زیر نمایشگر

اولین گوشی ریلمی با دوربین زیر نمایشگر

تا آنجا که برخی جزئیات دیگر از طراحی موجود پتنت‌ها تشخیص داده می‌شود، یک طراحی منحنی به‌وضوح در دو طرف تلفن شامل صفحه‌نمایش و پنل پشتی دستگاه دیده می‌شود. برخی از خطوط آنتن به‌وضوح در قاب‌های بالا و پایین مشخص شده‌اند که نشان می‌دهد جنس قاب پشتی این گوشی، فلزی خواهد بود. بنابراین، این دستگاه به‌احتمال‌زیاد متعلق به یک مدل پریمیوم است. همچنین می‌توانیم دکمه‌های مجزای صدا را در سمت چپ و یک دکمه پاور باریک را در سمت راست آن ببینیم. هیچ ترکیبی از حسگر اثرانگشت وجود ندارد، به این معنی که می‌توانیم انتظار یک اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر را داشته باشیم. درنهایت، به‌نظر می‌رسد که در پایین دستگاه سینی سیم‌کارت و یک پورت USB Type-C قرار گرفته است.

پتنت گوشی ریلمی

پتنت گوشی ریلمی

درنهایت امیدواریم که طراحی کلی این گوشی به‌ثمر نشسته و ما شاهد یک گوشی رده‌بالا از سوی ریلمی با دوربین سلفی زیر نمایشگر و مشخصات در حد پرچمدار باشیم.

نظر شما راجع‌به طراحی گوشی احتمالی آینده ریلمی با فناوری دوربین زیر نمایشگر در فایل‌های پتنت این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی