حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Nothing Ear 1 با قابلیت ANC و قیمت ۹۹ دلار معرفی خواهد شد

مدتیست که در مورد شرکت جدید Carl Pei، مؤسس پیشین وان پلاس، گزارشاتی را می‌شنویم، اما همه این موارد در واقع تیزرها و سایر مطالب تبلیغاتی بوده‌اند تا ما را هیجان زده کنند. به‌تازگی اما، این شرکت سرانجام مشخصات اصلی و قیمت اولین ایربادز خود با نام Nothing Ear 1 را تأیید کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال(ANC)، قیمت ۹۹ دلاری و همچنین عرضه آن در تابستان امسال اشاره کرد.

مشخصات اصلی و قیمت ایربادز Nothing Ear 1

این شرکت سرانجام اعلام کرد که اولین محصول آنها، (1) Nothing Ear نامیده می‌شود. اگرچه این نام معرف نسل اولین این ایربادز بوده، اما درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت برنامه‌ای برای تولید نسل بعدی آن نیز دارد یا خیر. از طرف دیگر آنچه مشخص شده، اینست که “پیشرفته‌ترین حذف نویز فعال(ANC)” را دارد که از سه میکروفون با کیفیت بالا استفاده می‌کند تا تمرکز شما را بر روی وضوح موسیقی، فیلم و پادکست‌ها معطوف کند.

Carl Pei همچنین با TechCrunch مصاحبه کرده است که در آن، وی به قیمت دستگاه و اطلاعات مهم این گجت‌ها اشاره می‌کند:

“از آنجا که در وهله اول در کانال‌های فروش آنلاین متمرکز خواهیم بود، ما قادر هستیم ایربادزی نه “مقرون به صرفه”، اما با قیمتی کاملاً مناسب برای مصرف‌کنندگان ارائه کنیم. با استفاده از Nothing Ear 1، تحقق طراحی شفاف آن بسیار پرهزینه‌تر از یک طراحی غیر شفاف و استاندارد است. فکر می‌کنم برچسب قیمتی این محصول با 99 دلار آمریکا، 99 یورو و 99 پوند خوب باشد. از نظر ویژگی‌های ظاهری نیز، طراحی آن به AirPods Pro شباهت داشته، اما نمونه‌ی اپل ۲۴۹ دلار قیمت دارد.”

ایربادز Nothing Ear 1 از زبان Carl Pei

ایربادز Nothing Ear 1 از زبان Carl Pei

پی همچنین اضافه کرد:

“قبل از اینكه ما را Nothing بنامند، “Essential” یكی از اسامی‌ای بود كه به آن فکر می‌کردیم. بنابراین به همین دلیل بود که برند تجاری خود را بدست آوردیم. ما هیچ برنامه‌ای برای انجام کاری Essential(حیاتی) نداریم.”

Nothing رسماً تأیید کرده است که قیمت ایربادز آنها ۹۹ دلار، 99 یورو و 99 پوند خواهد بوده و در فروشگاه‌های آنلاینی از جمله Selfridges به فروش می‌رسد. Nothing همچنین بیان کرده است که اولین محصول خود را در رویداد آینده Sound of Change که در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد. اگر به مصاحبه کامل مدیرعامل این شرکت علاقه‌مند هستید، می‌توانید از طریق این لینک گفت‌و‌گوی وی را دنبال کنید.

نظر شما راجع به مشخصات و قیمت ایربادز Nothing Ear 1 به‌عنوان اولین محصول این شرکت تازه تأسیس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی