حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ایربادز Nothing مشخص شد: ۵ مرداد ۱۴۰۰

بالاخره و پس از ۱ ماه تأخیر، زمان معرفی اولین ایربادز Nothing، شرکت تازه تأسیس مالک و مدیرعامل پیشین وان پلاس، به‌صورت رسمی اعلام شد که قرار است در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ رونمایی شود.

تاریخ معرفی اولین ایربادز Nothing

Carl Pei، بنیانگذار شرکت Nothing، امروز اعلام کرد که اولین هدفون بی‌سیم خود با نام Nothing Ear (1) در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ و ساعت ۹ صبح به وقت محلی معرفی می‌کند. زمان معرفی این گجت، ۱ ماه دیرتر از تاریخ ذکر شده قبلی است. علت آن نیز از توییت پی مشخص می‌شود که در آن وی بیان می‌کند که به دلیل “نهایی کردن چند مورد باقی‌مانده” تاریخ معرفی را با تأخیر انداخته‌اند. کارل پی پیش‌تر به‌عنوان یکی از بنیانگذاران OnePlus شناخته می‌شود، شرکتی که وی در پاییز سال گذشته از آن جدا شد.

تاریخ معرفی ایربادز Nothing Ear 1

تاریخ معرفی ایربادز Nothing Ear 1

جزئیات مربوط به Nothing Ear 1 ناچیز است، اما این شرکت در طی ماه‌های گذشته چند مورد از آنها را اشاره کرده بود. به‌عنوان مثال اکنون ما می‌دانیم که ایربادزهای جدید، از لحاظ طراحی، عناصر زیباشناختی خاصی را با خود به‌همراه داشته و از مواد شفاف در ساخت آن استفاده شده است و اینکه آنها با همکاری مهندسی نوجوانانه طراحی شده‌اند. اما هیچ چیز در مورد مشخصات فنی منتسب به ایربادزها گزارش نشده است.

هدفون‌های بی‌سیم اولین دسته از محصولات می‌باشند که Nothing قصد معرفی دستگاهی از آنان را دارد، اما کارل پی در مورد ورود به حوزه‌های بیشتر با گذشت زمان صحبت کرده است. Pei در مصاحبه‌ای با The Verge در ماه ژانویه گفته بود که این شرکت در نهایت امیدوار است بتواند یک اکوسیستم واحد از دستگاه‌های مرتبط به‌هم را ایجاد کند. Pei بیان می‌کند: “چشم‌انداز نهایی ما، اتصال همه چیز به صورت یکپارچه می‌باشد که فقط در صورت داشتن چندین دسته از محصولات ممکن است اتفاق بیفتد.”

تیزر ایرباد Nothing Ear 1 از سوی مدیر عامل این شرکت منتشر شد

نظر شما راجع به معرفی ایربادز Nothing به‌عنوان اولین دسته از محصولات شرکت تازه تاسیس مدیرعامل پیشین وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی