حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصاویر از هدفون Ear Stick برند Nothing با طراحی مشابه ایرپاد منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، اخبار

برند Nothing چند وقتی است که با سر و صدای زیادی وارد رقابت گرم گوشی‌های هوشمند شده است. این برند توسط کارل پی که یکی از بنیانگذاران وان پلاس است، روی کار آمده تا ایده‌های نوینی را به دنیا عرضه کند. حالا در ادامه، اولین تصاویر از هدفون Ear Stick برند Nothing با طراحی مشابه ایرپاد منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

اولین تصاویر از هدفون Ear Stick برند Nothing با طراحی مشابه ایرپاد منتشر شد

اخیرا محصولی با نام Nothing Ear Stick در قالب چند رندر رسمی پس از دریافت گواهی BIS هند به صورت آنلاین ظاهر شده است. جهت یادآوری باید بگوییم کهNothing Ear Stick اولین بار در رویداد هفته مد لندن ظاهر شده بود. لازم به ذکر است که این دومین محصول صوتی از برند Nothing خواهد بود. همچنین باید اشاره کنیم که کارل پی، یکی از بنیانگذاران سابق OnePlus، سال گذشته از گوشی Nothing Ear (1) رونمایی کرد.

این دستگاه صوتی محبوبیت زیادی در بین علاقه مندان به دنیای موسیقی به دست آورد. بنابراین، طبیعی است که اکنون نیز شاهد تبلیغات زیادی در مورد محصول صوتی بعدی این برند به نام Nothing Ear Stick وجود داشته باشد. احیرای کاربری در توییتر به نام Kuba Wojciechowski، رندرهای اولیه Nothing Ear Stick را به اشتراک گذاشته است.

اگر رندرهای فاش شده را طراحی نهایی این محصول در نظر بگیریم، باید گفت که Nothing زبان طراحی شفاف خود که امضای این برند نیز می‌باشد را برای Nothing Ear Stick هم عملی خواهد کرد. به طور خلاصه، Ear (1) و Phone (1) از زبان طراحی یکسانی استفاده می‌کنند. با این حال، این برند این بار به سراغ طراحی نیمه داخلی گوش خواهد رفت. برای کسانی که اطلاع ندارند، Ear (1) از طراحی مشابه با فرم داخل گوش استفاده می‌کند.

به عبارت دیگر، Nothing Ear Stick دارای طراحی با ear tips خواهد بود. علاوه بر این، قاب مخصوص گوش این هدفون استوانه‌ای به نظر می‌رسد. با این حال، Nothing Ear (1) از یک طرح سنجاب مانند استفاده می‌کند. همچنین، رندرهای لو رفته طرح Nothing Ear Stick عدم وجود ear tips در هدفون‌های آینده را تایید می‌کند. بنابراین، می‌توان فرض کرد که Nothing Ear Stick دارای طراحی مشابه با فرم نیمه داخلی گوش مانند AirPods باشد.

اولین تصاویر از هدفون Ear Stick

به گفته وب سایت خبری GizChina، هدفون Nothing Ear Stick اخیرا گواهی FCC را دریافت کرده است. نکته قابل توجه این است که فهرست FCC نشان می‌دهد هر هدفون یک باتری ۳۶ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. به همین ترتیب، این کیس دارای یک واحد باتری قوی ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین، Nothing Ear Stick قبلا از وب سایت هندی BIS با شماره مدل B157، تاییدیه خود را دریافت کرده است.

اولین تصاویر از هدفون Ear Stick

طبق گزارش MySmartPrice، این نشانه بزرگی از ورود این هدفون‌ها به بازار هند نیز می‌باشد. قیمت هدفون Nothing Ear Stick در اوایل سال جاری از طریق فهرست آمازون به صورت آنلاین منتشر شد. Nothing Ear Stick احتمالاً دارای برچسب قیمت ۹۹ یورو است. همچنین، طبق گزارش‌ها، این هدفون‌ها دارای گواهی IP54 خواهند بود. در نهایت، Nothing Ear Stick احتمالاً از اتصال بلوتوث ۵.۲ نیز پشتیبانی می‌کند. نظر شما کاربران ترنجی درباره اولین تصاویر از هدفون Ear Stick برند Nothing که با طراحی مشابه ایرپاد منتشر شده‌اند، چیست؟ آیا این هدفون‌های جدید می‌توانند موفقیت جدیدی برای برند Nothing به همراه داشته باشند؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان