حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ایرباد Nothing Ear 1 از سوی مدیر عامل این شرکت منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی

امروز در مورد “Nothing” و اولین محصول آن صحبت خواهیم کرد. این شرکت توسط کارل پی، مدیر عامل پیشین وان پلاس، در ماه ژانویه تاسیس شد. هدف او نیز این بود که محصولاتی با ویژگی های جدید و نوآور عرضه کند. خب، به نظر می رسد که ما به زودی شاهد اولین دستگاه این شرکت باشیم؛ چراکه به تازگی تیزر ایرباد جدید Nothing Ear 1 و تاریخ رسمی عرضه آن، مشخص شده است.

ایرباد Nothing Ear 1

به گزارش pocketnow، به نظر می رسد Nothing همه چیز را تحت کنترل دارد. در ماه ژانویه، ما اطلاعاتی دریافت کردیم مبنی بر اینکه قرار است اولین دستگاه های هوشمند این شرکت، در نیمه اول سال 2021 عرضه شوند که بعد ها نیز،‌ توسط مدیر عامل این شرکت تایید شد. حال، به نظر می رسد ایرباد Ear 1، اولین محصول رسمی Nothing باشد.

مدیر عامل این شرکت، کارل پی، در ادامه توضیحاتی را راجع به این پوشیدنی خود مطرح می کند:

“ما هم مثل شما عاشق موسیقی، پادکست و کتاب صوتی هستیم. ما دوست داریم خود را در دنیایی که انتخاب می کنیم غوطه ور کنیم و نه اینکه دنیا را برای ما انتخاب کنند. اما بیش از این، ما معتقدیم بازار هدفون تمایل به تمایز دارد، فضایی که می توانیم از همان روز اول، طراحی را بالا ببریم و ارزش را ارتقا دهیم. علاوه بر این، به عنوان حوزه ای با رشد سریع، بازار ایرباد ها پس زمینه خوبی را فراهم می کند زیرا ما توانایی های خود را تقویت می کنیم و آماده ورود به دسته های جدید محصولات خود می شویم. با اشاره به زیبایی ظاهری محصول، نام Ear 1 جاه طلبی ما را بیان می کند، بنابراین اجازه دهید همه چیز همان چیزی باشد که هست.”

ایرباد Nothing Ear 1

ایرباد Nothing Ear 1

متاسفانه، اطلاعات دیگری درباره ایرباد بی سیم آینده Nothing Ear 1 در دسترس نیست، اما Nothing قول ارائه یک محصول با ارزش را می دهد. به عبارت دیگر، ما انتظار داریم که شاهد یک جفت ایرباد با قیمت رقابتی باشیم. همچنین از این هدفون به عنوان آغاز یک سفر طولانی و هیجان انگیز یاد می شود که در نهایت در سایر محصولات این شرکت گسترش خواهد یافت.

فروش ایربادهای بی‌ سیم در سال ٢٠٢١، به بیش از ٣١٠ میلیون نسخه خواهد رسید

نظر شما راجع به تیزر Nothing Ear 1 به عنوان اولین محصول این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم چه میکنه😋

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی