حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه چهارم بتا iOS 14.7 و iPadOS 14.7 به‌عنوان آخرین نسخه iOS 14 منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS 14، اپل

امروز، اپل رسماً شروع به انتشار نسخه چهارم بتا(Beta 4) iOS 14.7 و iPadOS 14.7 به‌صورت عمومی کرده است که می‌تواند آخرین نسخه از بتای عمومی و به‌طور کلی آخرین نسخه از سیستم‌عامل iOS 14 این شرکت پیش از انتشار نسخه بتا iOS 15 باشد.

نسخه چهارم بتا iOS 14.7 و iPadOS 14.7

به نقل از وب سایت gsmarena، این نسخه جدید، ویژگی هیجان انگیزی در خود ندارد؛ تنها پیام‌های سرویس باتری را که در بعضی از گوشی‌های آیفون 11 ناپدید شده بودند، بازیابی می‌کند. اگر این پیام را کماکان دارا هستید، گوشی خود را باید سرویس‌دهی کنید چراکه iOS 14.7 قصد برطرف کردن این ایراد را ندارد. این باگ حدود سه هفته پیش و در نسخه دوم بتای iOS 14.7 گزارش شده بود.

این میزان تغییراتی می‌باشد که حداقل در وب سایت رسمی اپل بیان شده است. انتظار می‌رود که طی چند هفته آینده، نسخه نهایی iOS 14.7 و iPadOS 14.7 به‌صورت رسمی و برای همه دارندگان آیفون و آیپدی که قابلیت نصب آن را دارند، منتشر شود.

نسخه چهارم بتا iOS 14.7

نسخه چهارم بتا iOS 14.7

حدود سه هفته پیش بود که اپل نسخه جدید سیستم‌عامل همراه خود را در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC21 معرفی کرد. از آن زمان و با انتشار نسخه پیش‌نمایش، این شرکت در حال کار بر روی سیستم عامل iOS 15 می‌باشد که با تغییرات اساسی در زمینه Facetime ،Maps و ظاهر جدید اعلان‌ها همراه است. با این حال، این نسخه هنوز برای آزمایش عمومی آماده نیست و زمان انتشار نسخه نهایی آن در اوایل پاییز برنامه‌ریزی شده است.

توجه داشته باشید که امروز نسخه‌های دیگری از سیستم‌عامل‌های اپل از جمله macOS Big Sur 11.5 ،watchOS 7.6 و tvOS ۱۴.۷ که همگی نیز در بتای چهارم خود می‌باشند، منتشر شده است. شما می‌توانید تغییرات نه‌چندان محسوس این سیستم‌عامل‌ها را با کلیک بر روی لینک مربوط به ‌‌آنها در سایت رسمی اپل ببینید.

آپدیت iOS 14.6 اپل با ارائه ویژگی های جدید منتشر شد

نظر شما راجع به انتشار نسخه‌ی چهارم بتا iOS 14.7 و iPadOS 14.7 و ویژگی‌های نه‌چندان قابل توجه اضافه شده به آنها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی