حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

‌آی‌او‌اس 11.2.6 منتشر شد: حل مشکل سمبل هندی

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | iOS، اپل، اخبار

آی‌او‌اس با تمامی خوبی‌هایش بعضی اوقات مشکلات عجیبی پیدا می‌کند که واقعا آدم را به شک می‌اندازد که آیا این سیستم عامل را واقعا شرکت بزرگ اپل طراحی کرده است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.مشکلات آی‌او‌اس همانطور که گفتیم بسیار عجیب است. با اینکه تعداد مشکلات آن کمتر از سیستم عامل اندروید است اما مشکلات بزرگتری نسبت به اندروید دارد.

مشکل سمبل هندی یکی از جدیدترین مشکلات نسخه 11 آی‌او‌اس بود که توسط اپل در بروزرسانی نسخه 11.2.6 حل شده است. [لینک خبر]. مشکل اینطور بود که زمانی که شما قصد باز کردن برنامه Messages یا هر برنامه پیام‌رسان دیگری را داشتید و شخصی اگر برای شما آن سمبل هندی را می‌فرستاد، برنامه که آن شخص برای شما سمبل را فرستاده است کرش می‌کرد و شما قادر به باز کردن آن نبودید.

اپل در نسخه جدید آی‌او‌اس این مشکل را حل کرده است و نگرانی از این بابت برای کاربران باقی نخواهد بود. امیدواریم کاربرانی که با این مشکل روبرو شده بودند نیز بعد از دریافت این آپدیت مشکلی برای استفاده از سمبل هندی نداشته باشند.

بزودی باشد شاهد ارائه بروزرسانی اصلی برای حل مشکل باتری اپل نیز باشیم که به شما امکان انتخاب سرعت یا بهینه بودن باتری را می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

افتضاح بود این نسخه از ios

ahmad

خوبه که اپل سریع مشکلاتو رفع میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji