حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر اکوسیستم بهتری نسبت به اپل خواهد ساخت؟

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

در جریان رویداد آنر در مرکز تحقیق و توسعه آن در شنژن، مدیرعامل این شرکت گفت که برنامه های بلندپروازانه ای برای رقابت با سیستم عامل iOS اپل دارد. وی ادعا کرد که هزینه‌های تحقیق و توسعه Honor در سال گذشته میلادی، ۱۰ درصد از کل درآمد این شرکت را به خود اختصاص داده است. همین تخصیص بخش زیادی از درآمد، باعث شده تا مدیر عامل آنر نسبت به آینده رابط کاربری MagicOS‌‌ خوش‌بین باشد. او امیدوار است که بتواند اکوسیستم بهتری نسبت به اپل بسازد.

مدیر عامل آنر: این شرکت اکوسیستم بهتری نسبت به اپل می‌سازد

ژائو مینگ، مدیر عامل آنر، اشاره کرد که گوشی های اپل در مقایسه با بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی از جمله سری Magci 5، سخت افزار ضعیف، طراحی قدیمی، و عمر باتری کمتری دارند. اما باز هم بسیاری از کاربران علاقه مند به خرید دستگاه های اپل هستند. وی معتقد است کاربران به دلیل وجود iOS و اکوسیستم قدرتمند اپل، به سراغ خرید تلفن های هوشمند این شرکت می‌روند.

Honor Magic 5 Pro

همان طور که وب سایت GSMArena در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، نمی توان انکار کرد که سیستم عامل iOS اپل در نوع خود روان، قابل اعتماد و قدرتمند است. همین روان بودن باعث می‌شود تا خریداران از کارکردن با گوشی های اپل لذت ببرند. بنابراین آنر سعی خواهد کرد در این زمینه با عرضه نسخه های جدید و بهبود یافته رابط کاربری MagicOS، با سیستم عامل اپل به رقابت بپردازد.

این شرکت همچنین بیشتر بر روی ساخت یک اکوسیستم غنی تمرکز خواهد کرد. مدیر عامل آنر ادعا می‌کند که اکوسیستم آینده این کمپانی نه تنها اپل را به چالش خواهد کشید، بلکه می‌تواند برای HarmonyOS هواوی نیز یک رقیب جدی محسوب شود.

مدیر تلگرام: اکوسیستم اپل مرا به یاد قرون وسطی می اندازد!

 

نظر شما چیست؟ آیا آنر خواهد توانست با ساخت اکوسیستم خود، اپل و هواوی را به چالش بکشد؟ شما طرفدار اندروید هستید یا iOS؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی