حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بن شدن چیترهای پابجی در هفته گذشته حدود ۴ میلیون حساب بوده است

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، بازی

پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل است. یکی از تبعات همین محبوبیت بالا، وجود متقلبانی در بازی است. این متقلبان که به اصطلاح “چیتر” شناخته می‌شوند، می‌توانند شما را با روش‌های غیر قانونی مانند چیت Auto Aim در بازی بکشند. بنابراین، لذت بازی کردن از شما گرفته می‌شود. حال، خبر رسیده است که بن شدن چیترهای پابجی در هفته گذشته، به حدود ۴ میلیون حساب رسیده است.

بن شدن چیترهای پابجی موبایل در هفته گذشته، بسیار زیاد بوده است

تنسنت، از موضوع وجود چیترها مطلع است. به همین دلیل، این کمپانی به صورت جدی موضوع مذکور را پیگیری می‌کند. پیش‌تر نوشته بودیم که حدود ٢.٩ میلیون اکانت چیترهای پابجی موبایل از این بازی بن شده است.

 

روزی خونین برای هکرهای پابجی : مسدود شدن حدود ۲.۹ میلیون اکانت هکر PUBG

 

اکنون، موج دیگری از بن شدن چیترهای پابجی فرا رسیده است. چیترها، بیش از پیش در حال حذف شدن از این بازی هستند. به نقل از RealmiCentral، بسیاری از بازیکنان بازی‌های ویدئویی، ممکن است به دلایل مختلف، از جمله نقض شرایط بازی‌ها بن شوند. این موضوع، نشانه‌ای واضح از اهمیت دادن شرکت‌های بازی سازی نسبت به برقراری عدالت و ایجاد یک فضای بدون تبعیض است. به هر حال، پابجی موبایل یکی از همین بازی‌ها است. بر اساس گزارش رسمی پابجی موبایل، نزدیک به ۴ میلیون حساب کاربری متخلف در این بازی، بن شده است. حساب رسمی پابجی موبایل در توئیتی نوشته است:

ماهیتابه‌ی بن (BanPan) بازگشته است! از تاریخ ١٨ تا ٢۴ ژوئن، ما حدود ٣,٨۴۴,۶٩٠ حساب مختلف را از بازی پابجی موبایل حذف کرده‌ایم. چیت‌های صورت گرفته در این حساب‌ها، اعم از چیت‌های X-ray برای ردیابی بازیکنان، از دلایل این حذف حساب است.

این حجم از حساب‌های کاربری حذف شده، حاکی از این هستند که تنسنت حساسیت بیشتری نسبت به گذشته دارد. بنابراین، بازیکنان باید بیش از پیش مواظب رفتارهای خود در بازی پابجی موبایل باشند تا بن نشوند. عدم استفاده از چیت، یکی از راه‌های بن نشدن از این بازی است.

۵ هک پابجی که بیشترین طرفدار را دارند

در هر صورت، باز هم بازیکنانی پیدا می‌شوند که از این قوانین تخطی کنند. اما مشخصاً، این موضوع عواقب خوبی برای آن‌ها نخواهد داشت. بازیکنان می‌بایست به صورت عادلانه بازی کنند تا تنسنت مجبور به حذف حساب آن‌ها نشود. همچنین پابجی موبایل هنوز در حال حذف چیترهای خود است. در نتیجه، استفاده از چیت‌ها چیزی جز ضرر برای شما و حساب کاربری پابجی موبایل شما نخواهد داشت.

بن شدن چیترهای پابجی

نظر شما در مورد سخت گیری‌های تنسنت نسبت به چیترها چیست؟ آیا شما از چیت استفاده کرده‌اید؟ یا از سوی دیگر، توسط چیترها کشته شده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

آره واقعا خیلی پیشرفت کرده هر دو دست که میرفتیم یه نفر وسط مچ بن میشد
خودمم یه چیتر ریپورت کردم چن ساعت بعد بنش کردن

mostafa3

تا حالا بن نشدم
چیت نزدم خوشبختانه توی این دو سال گذشته

خدایی چیترا چقدر طمع دارن که آخر سر هم حسابشون بن میشه؟ بس کنید دیگه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️