حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۵ هک پابجی که بیشترین طرفدار را دارند

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | بازی، حتما بخوانید

چهار روز پیش برای شما درباره روزی خونین برای هکرهای پابجی و مسدود شدن حدود ۲.۹ میلیون اکانت هکر PUBG نوشتیم. امشب می خواهیم ۵ هک پابجی که بیشترین طرفدار را دارند را با هم مرور کنیم. روش های ناجوانمردانه ای که واقعا کاربر غیر متقلب را از مرگ و باخت های پیاپی خسته می کند.

هک پابجی

بازی PUBG Mobile به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های موبایل همچنان مخاطبان گسترده ای را جذب می کند که شامل تعدادی تقلب یا هکر نیز می شود. توسعه دهندگان بازی در مورد استفاده از تقلب بسیار فعال و پرسروصدا بوده اند و در اوایل سال جاری شروع به انتشار گزارش های هفتگی کردند. طبق آخرین گزارش ضد تقلب آن از هفته گذشته (۱۸ تا ۲۴ مهر) بیش از 2،872،644 حساب برای همیشه از PUBG Mobile ممنوع شده است.

طبق تجربه ما، برخورد با هکرها در PUBG Mobile بسیار ناامید کننده است. بهترین راه برای مقابله با چنین بازیکنانی، گزارش دادن آنها از طریق سیستم ضد تقلب در بازی است. همچنین یک سیستم بررسی فیلم برای شکار متقلبان وجود دارد. اما قبل از انجام این کار، بهتر است نحوه عملکرد این هک ها و تقلب ها را بفهمید.

در اینجا برخی از بیشترین هک ها و تقلب های مورد استفاده بازیکنان در PUBG Mobile را داریم.

۱- هک پابجی – Wallhack

۱- هک پابجی - Wallhack

۱- هک پابجی – Wallhack

این یکی از رایج ترین تقلب هایی است که تقریباً در هر بازی شوتر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا اجرای آن آسان است. با استفاده از این هک، بازیکنان این مزیت را پیدا می کنند که دشمنان خود را حتی زمانی که در دیدرس نیستند، تشخیص دهند.

به راحتی می توان مکان هر بازیکن را حتی از پشت دیوارها تشخیص داد، از این رو نام آن wallhack است. به طور سنتی این تقلب باعث شفافیت دیوارها می شود، اما رایج ترین دیوار شکن ها در PUBG Mobile یک بازیکن حریف را به رنگ سبز روشن برجسته می کند. هکر می تواند به راحتی مخالفان خود را شناسایی کرده و به صورت استراتژیک حمله کند.

به تازگی، PUBG Mobile روش جدیدی را که هکرها از آن برای پیاده سازی wallhacks استفاده می کنند، مشاهده کرده است. ظاهرا آنها در یک مسابقه با هم تیم می شوند و به عمد کشته می شوند. سپس با استفاده از گزینه تماشاگر، هکر به هم تیمی خود کمک می کند تا یک مزیت ناعادلانه بدست آورد. PUBG Mobile قبلاً تغییراتی را برای جلوگیری از این اتفاق اعمال کرده است.

۲- هک پابجی – ESP

ESP یا Extra Sensory Perception یکی دیگر از هک های محبوب است که برای به دست آوردن مزیت ناعادلانه در PUBG Mobile استفاده می شود. می توانید این مرحله را فراتر از wallhack بنامید که در آن غیر از موقعیت مخالفان، یک هکر می تواند اطلاعات بیشتری بدست آورد.

سیستم ESP اساساً کدی را به کلاینت بازی تزریق می کند که داده های بازی را در حافظه دستگاه شما کنترل می کند. این یکی از پیشرفته ترین تکنیک های هک است که اطلاعات متنوعی را در مورد مخالفان شما مانند نام، سلامتی، مسافت، سلاح های استفاده شده و موارد دیگر ارائه می دهد. همچنین هک رادار نامیده می شود زیرا یکی از محبوب ترین ویژگی های آن توانایی تعیین دقیق موارد و پخش کننده ها با استفاده از خطوط رادار مانند، هدایت شده است. این یکی از معدود هک هایی است که تشخیص آن دشوار است.

۳- هک پابجی – Aimbot Hack

این کاملاً ساده است و درست مانند wallhack ، در چندین بازی شوتر دیده می شود. با استفاده از این هک، یک بازیکن هنگام مبارزه با حریف 100٪ دقت شلیک را به دست می آورد. برخی از هک های aimbot حتی برای هدف قرار دادن حریف یا قرار گرفتن در مجاورت نیازی به هکر ندارند. این می تواند تیرهای شما را به سمت سر دشمنان خود هدایت کند و منجر به کشتارهای بی دردسر شود. تشخیص این هک کاملاً آسان است. اگر حریف در حالی که با محافظت کامل در اطراف خود پنهان شده اید، موفق به وارد کردن صدمه به شما شود، احتمال اینکه او از هک aimbot استفاده کند بسیار زیاد است.

۴- هک پابجی – سرعت

هک دیگری که به راحتی قابل مشاهده است ، از هک های سرعت برای حرکت سریع در بازی استفاده می شود. قابل توجه است که هک در واقع با اشکالات خاصی همراه است. به راحتی می توان بازیکنی را که از هک سرعت استفاده می کند با سرعت زیاد شناسایی کرد و کشتن آنها کاملاً دشوار نیست. کنترل سرعت اضافه شده ممکن است گاهی اوقات دشوار باشد و هکرها به خصوص هنگام رانندگی با وسایل نقلیه در وضعیت سختی قرار بگیرند. هک سرعت می تواند یک مزیت ناعادلانه در طول نبردهای کوتاه برد و حرکت در اطراف نقشه برای جمع آوری غنائم با سرعت سریع داشته باشد.

۵- هک پابجی – پرش

هک پرش به شما امکان می دهد تا به هوا بپرند و به آنها امکان می دهد از طریق نقشه از طریق “دید پرنده” کنند. همچنین از آن به عنوان تقلب ضد جاذبه یاد می شود زیرا تأثیر آن چیزی است که شخص در هنگام جاذبه کم یا صفر تجربه می کند. دقیقاً مانند هک سرعت، این را می توان هنگام رانندگی با وسیله نقلیه استفاده کرد. در حالی که از این هک برای ردیابی و شکار دشمنان از بالا استفاده می شود، بسیار آشکار است و به راحتی قابل مشاهده است.

تا کنون شما در پابجی با متقلبان روبه‌رو شده اید؟ خودتان چطور؟ تقلب کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebinem

نوبا ازین کار ها می کنند. نمی دونم فاز این جور آدمها چیه.

persepolis

اتفاقا پرو ها این کار را میکنند
یه هکی است هم جوانمردانه است هم خوب اونم اینه که تا اخر بازی زون می افته روت،با یکی رفتیم هر دست می افتاد روش تا اخرش هم همون حا میموند خیلی خوب بود.
تا حالا کسی نشنیده و نمیدونسته این جور هک را مگر نه!؟.

TheFreeCritic

فقط نوبای سگ یک برد ناعادلانه رو به باخت عادلانه ترجیح میدن

a noob Sony fan

به جامعه نوب ها توهین نکنید

G20A20C20

اون هک نیست باگ بازی…

Mahdi

ناجوانمردانه هست

AŁɪ

آقای عطایی حتی اوردن اسم هک هم توهین به سازنده چیته .
چون معمولا اینا استفاده کننده اند که بهشون میگن چیتر نه هکر .
عین چیت های gta که با یه رمز خیلی ساده عمل میکردن مثل چیت ضد گلوله ( gta 5) با این تفاوت که اینا پیشرفته ترن
هکر به کسی گفته میشه که کار برنامه نویسی شو انجام میده .

AŁɪ

آوردن اسم هکر *

AŁɪ

باید عنوان میزدید :
۵ چیت بازی که بیشترین طرفدار را دارند .

AŁɪ

کدوم پرویی این کار رو می‌کنه جوک میگی ها پیروزی جان 😅
امروز با یکی بازی کردم چیتر بود ( با اکانت دومم بازی کردم ) بعد خلاصه تو یه اسکواد بودیم ا اسکوادمون اون چیتره زنده مونده بود و من !
خیلی هم از خودش تعریف میکرد که من پروام و پلیر ام چیت نمیزنم منم بهش می‌خندیدم زورش میامد، خلاصه که وین رو گرفتیم اون با کیل و دمیج بیشتر ولی نهایت من mvp شدم 💪⁦☺️⁩
اینجاست که فرق چیتر با پلیر معلوم میشه 🙂
اون اگه نوب نبود از چیت استفاده نمیکرد و مثل من عادی گیم پلی میداد ⁦☺️⁩

Taha

منم باهات موافقم 👍
کسی که میخواد پیشرفت کنه توی هر بازی باید خودش تلاش کنه نه اینکه بره چیت و اینجور چیزا بزنه⁦✌️⁩💪

persepolis

اگه دقت کنی من تیکه انداختم
چند ماهه باهاش بازی نمیکنم تا چند روز پیش که تو اسکواد اومد…
همیشه ادعای پرویی میکنی علی جون یه روم میزاری!؟.😊😀

AŁɪ

والا بنظر نمیومد تیکه انداخته باشی 😄 / نه جان من ادعایی نکردم فقط با ذکر مثال گفتم آدم چیت نزنه ولی درست بازی کنه خیلی بهتره تا چیت بزنه و کلی فحش واسه خودشو خانوادش بخره.

TheFreeCritic

کلی فحش واسه خودشو خانوادش بخره.

👌👌😂

SHREK

توی GTA online هم گند زدن چیترها. واقعا باید یه فکری به حال این هکرها بکنن.

Mahdi

از بی عرضگی سازنده بازیها هست

pooria

این بیشعوری خود ماست که…

Milad7

شاید خنده دار باشه ولی من علاقه ای به pubg ندارم!

a noob Sony fan

خیلی از ادبیات بدی نسبت به نوب ها استفاده شده بود(در نظرات). ما نوب ها اینطور هم نیستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)