حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش طول عمر باتری اپل واچ سری ۷

باتری اپل واچ سری ۷ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گجت پوشیدنی خواهد بود. یکی از مهم‌ترین دغدغه کاربران در استفاده از گجت‌های هوشمند، مسئله طول عمر باطری است. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم چگونه اپل واچ سری ۷ می‌تواند طول عمر باطری بهتری داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل واچ ۷ و مشخصات پردازنده آن…!

به نقل phonearena، از اگر تنها یک چیز در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل قابل حدس زدن باشد، آن هم مشخصات، مدل و نوع پردازنده گجت‌های پوشیدنی این شرکت است. در مورد ساعت‌های هوشمند، این روزها با یک فناوری جدید روبرو هستیم و آن هم چیزی نیست به اسم SiP یا System in Package. این فناوری به جز وعده‌های معمولی بهبود عملکرد دستگاه در مقایسه با نسل قبل، دقیقا قرار است چه چیزی را وارد دنیای ساعت‌های هوشمند کند؟

اپل واچ ۷

اپل واچ ۶

حداقل تا پیش از معرفی و عرضه نسل بعدی ساعت هوشمند اپل در شهریورماه، ممکن است پاسخ دقیق و کاملی برای این سوال نتوان یافت. اما گزارش جدیدی از Digitimes، جزئیات بسیار جالبی را در مورد تراشه Apple Watch 7 منتشر کرده است. در صورتی که این گزارش واقعی باشد می‌توان گفت که یک ارتقا و پیشرفت مهم را برای نسل بعدی گجت‌های پوشیدنی اپل به همراه دارد.

مشخصات اپل واچ سری ۷ به همراه شماری از قابلیت های سری ۸ لو رفت

ساعت‌های هوشمند و مسئله طول عمر باطری

در حالی که هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد منتشر نشده، اما بر اساس این گزارش، اپل واچ سری ۷ ممکن است از لحاظ ابعادی نسبت به نسل قبلی خود کوچک‌تر باشد اما با استفاده از طراحی جدید اپل که به آن طراحی دو طرفه گفته می‌شود، حجم زیادی از فضای آن آزاد شده و یک باتری بزرگ‌تر در این قسمت قرار گیرد و این موضوع تاثیری در افزایش وزن این ساعت هوشمند نیز نداشته باشد.

همانطور که احتمالا شما هم می‌دانید، قابلیت‌های خاصی در این خبر وجود دارد و تا زمانی که منابع معتبر چنین اخبار و شایعاتی را تایید نکنند، نباید به افزایش طول عمر باطری نسل بعدی این گجت‌ها امیدوار بود. از سویی نیز ممکن است که اپل از فضای آزاده شده‌ایی که به خاطر طراحی دو طرفه چیپست این دستگاه ایجاد شده است، برای افزودن قابلیت‌ها یا ویژگی‌های جدیدی استفاده کند و قید قرار دادن یک باطری بزرگ‌تر را بزند.

طراحی اپل واچ سری ۷ با تغییرات جدید و تنوع فراوان در رنگ بندی همراه خواهد بود

بر اساس حدس و گمان بسیاری، انتظار نمی‌رود اپل واچ سری ۷ مجهز به ویژگی نمایش میزان قند خون باشد، در عوض این شرکت بر روی اصلاح برخی از نکات مرتبط با طراحی دستگاه و استفاده از یک نمایشگر بهتر و صد البته یک پردازنده قوی‌تر و سریع‌تر تمرکز خواهد داشت.

پرسش مهمی که پیش می‌آید این است که چنین دستگاهی با چنین ویژگی‌هایی ارزش و اولویت خرید دارد و آیا می‌تواند در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند امسال قرار گیرد؟ به احتمال زیاد بله، اما به نظر می‌رسد که اکنون اپل در رقابت با رقبای سرسختی قرار گرفته است و این شرکت برای پیروزی در این رقابت و فروش بیشتر محصولات خود، کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت.

تماس اضطراری ناخواسته اپل واچ کاربران در حالی که خوابند!

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان