حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گوشی های ردمی نوت ۱۱ شیائومی از نمایشگرهای OLED استفاده می کنند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شیائومی

شیائومی اقدامات زیادی را برای پیشرفت برند فرعی خود، یعنی ردمی انجام داده است. گوشی های Redmi Note 10 آخرین مدل از سری Redmi Note این شرکت است. اما کاربران در حال حاضر منتظر جانشین این سری یعنی ردمی نوت ۱۱ شیائومی هستند. قیمت این سری گوشی های هوشمند از ۹۹۹ یوان (۱۵۵ دلار) شروع می‌شد که قیمتی بسیار رقابتی بود.

ردمی نوت ۱۱ شیائومی چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

روز گذشته لو ویبینگ، رئیس گروه شیائومی چین و مدیر کل برند Redmi، پستی را منتشر کرد که موضوع آن در مورد محصولات نسل بعدی سری Redmi Note بود. او از کاربران خواسته بود که ویژگی مورد انتظار خود از سری بعدی گوشی های آینده ردمی نوت را مشخص کنند.

با توجه به بخش نظرات، محبوب ترین ایده برای نسل بعدی ردمی نوت، استفاده از یک صفحه نمایش OLED است. پیش از این نیز Redmi از نمایشگرهای AMOLED در سری Redmi 10X استفاده کرده بود. علاوه بر این، نسخه جهانی سری ردمی نوت ۱۰ هم از صفحه نمایش های AMOLED استفاده می‌کند. اما نسخه چینی سری ردمی نوت ۱۰ از صفحه نمایش های LCD استفاده با رفرش ریت ۹۰ و ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

شارژر ۱۰۰ وات شیائومی به گوشی های Redmi Note می آید

با وجود کیفیت مطلوب نمایشگرهای پک چین گوشی های ردمی نوت ۱۰ اما کاربران چینی، صفحات OLED را ترجیح می‌دهند. همانطور که می دانیم، لو ویبینگ معمولاً به درخواست های رایج پاسخ می‌دهد. بنابراین انتظار می‌رود که سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی در چین با صفحه نمایش OLED عرضه شود.

در حال حاضر، نمایشگرهای OLED به طور گسترده ای در محصولات میان رده و پرچم دار مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال سری ردمی کی ۴۰ و سری می ۱۱ شیائومی هر دو از صفحه نمایش های AMOLED استفاده می‌کنند. در آینده نیز سهم LCD در بازار میان رده ها و بالا رده ها توسط صفحه های OLED بیش از پیش گرفته خواهد شد. بنابراین نمی‌توان احتمال استفاده ردمی نوت ۱۱ از صفحه نمایش های AMOLED را رد کرد.

پست مدیرکل برند ردمی در ویبو

گوشی های هوشمند ردمی با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش در راه هستند

آخرین پست Digital Chat Station در ویبو ادعا می‌کند که یک گوشی هوشمند Redmi با دوربین زیر نمایشگر در راه است. پست ویبو وی همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن + FHD پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین از رفرش ریت بالایی بهره می‌برد و سال آینده رسما معرفی خواهد شد. حدس و گمان هایی وجود دارد که ممکن است این دستگاه از سری ردمی کی ۵۰ باشد. شیائومی در نیمه دوم سال جاری به تولید انبوه فناوری دوربین زیر صفحه نمایش خواهد پرداخت. اولین مدلی که از این فناوری استفاده می کند احتمالا یک گوشی از سری MIX شیائومی خواهد بود.

سایر تولیدکنندگان اصلی گوشی های هوشمند مانند سامسونگ نیز از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده خواهند کرد. احتمالا گلکسی زد فولد ۳ به این فناوری مجهز خواهد بود. استفاده از فناوری مذکور، سرانجام عصر استفاده از نمایشگر های مجهز به پانچ هول یا ناچ را پایان خواهد بخشید.

نظر شما درباره ردمی نوت ۱۱ شیائومی چیست؟ آیا محصول موفقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

خوبه اگه عملی بشه . فعلا سریع mi ui 13 بدون باگ رو بده بعد اون کارها رو انجام بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی