حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۰۰ وات شیائومی به گوشی های Redmi Note می آید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

خانواده ردمی نوت یکی از موفق ترین محصولات برند شیائومی است. این محصولات با ویژگی های جذاب و قیمت رقابتی ارایه می شوند. مثلا چندی پیش دیدیم که Redmi Note 10 Pro 5G اولین دستگاه سری Redmi Note بود که پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات را ارائه می داد. حالا در شایعه ای می بینیم که شارژر ۱۰۰ وات شیائومی به گوشی های Redmi Note می آید.

شارژر ۱۰۰ وات شیائومی

یک خبر جدید نشان می دهد که شیائومی ممکن است در آینده شارژ سریعتری را با دستگاه های سری Redmi Note ارائه دهد. با توجه به اینکه سری Redmi Note خانواده میان رده این شرکت است، این می تواند بسیار خوب باشد. این خبر از طریق یک منبع خبری قابل اعتماد ارایه می شود. طبق گفته وی، یک دستگاه سری Redmi Note آینده شارژ سریع ۱۰۰ وات را عرضه می کند.

ردمی

ردمی

شیائومی پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات را فعلا روی یک گوشی ارائه می دهد. این دستگاه شیائومی Mi 10 Ultra است که به سال ۲۰۲۰ بازمی گردد. همانطور که خبر می رسد شارژر سریع ۱۰۰ وات برای گوشی های میان رده ارائه خواهد شد، ما به راحتی می توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت بتواند شارژر سریع ۲۰۰ وات را در یکی از گوشی های پرچمدار خود قرار دهد. این شرکت اخیرا شارژر ۲۰۰ وات خود را به نمایش گذاشته است که می تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را در ۳ دقیقه تا ۵۰ درصد و آن را در ۸ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

شارژر سیمی ٢٠٠ واتی شیائومی و شارژر بی سیم ١٢٠ واتی این کمپانی رونمایی شدند

ما نمی دانیم چه زمانی شاهد یک دستگاه Redmi Note با شارژ سریع ۱۰۰ واتی خواهیم بود. این توان برای یک گوشی اقتصادی واقعا بالا هم هست. در روزهایی که پرچمداران اپل توان ۱۸ وات و سامسونگ توان ۲۵ وات را ارایه می کنند، به وضوح تلاش شرکت های چینی در این زمینه نادیده گرفته شده است.

نظر شما چیست؟ سرعت شارژر چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

Mix 4 باتریش 5000 به همراه شارژر 120 وات و احتمالاً 80 وات بیسیم هستش…
احتمالاً با miui 13 و اسنپدراگون 888 پرو معرفی میشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)